دیوار نوشت های آلاء


کلی حرف برای گفتن دارم

سلاااام

بیاید بگید هنوز با این وبلاگ متروکه سر میزنید

بگید ستاره روشنم و که دیدید اومدید ببینید چه خبرا

دلم برلی یک یکتون تنگ شده چقدر دلم میخواد قیافه هاتون و ببینم

یا تو یه فضای دیگه مثل اینستا و توییتر دنبالتون کنم

بگم که سخت مشغول مطالعه روانشناسی ام

عاشق این رشته ام

کارگاه میرم میخونم تلاش میکنم

همچنان تنها و مجردم، کلی سفر رفتم

کلی اتفاقات افتاده که حس نوشتنش نیست

اومدم انرژیم و تخلیه کنم برم

اگه خوندی برام کامنت بذار صرفا جهت تلطیف روح خودم

Hello

ای عم تلطیفینگ عه فضا :))))

 

سهلامممممم :)

خوبین ؟

خوشم میاد بازگشت بلاگرا اخرش به سوی وبلاگ است :)

هلو زری چون
مچکرات
من خوبم تو چطوری
ما به وطن بازمیگردیم

بهترین کار خوندنه و یاد گرفتن .

موفق باشید

ممنون اقاسجاد
توکل برخدا

سلام موفق باشید

سلام مهربان جان قربانت عزیزم

چقد دوس دارم باهات حرف بزنم... ازت مشورت بگیرم، درباره خیلی چیزا. 

چ وقت هایی ازاد تری؟

صرفا جهت تلطیف روح خودت:)

مرسی قشنگ جان 
روح لطیفتان را قربان

سلام خوش برگشتی 

هنوز هم همون آلا خانم پر انرژی و تسلیم نشو هستی 

موفق باشی

 

 

سلام حامدجان خوبی؟ 
سرتق تر و پرروتر هم شدم

عـَــ چقدر تار عنکبوت D:

سلام میرزا کلی خبر خوب دارم
دارم رو بیماری کولیت کار میکنم و تاثیر روانشناسی روش
دعاکن به نتابج خوبی برسم

سلام الا خانوم

خوشحالم که روزهای خوبی میگذرونی و شادتر هستی.

حداقل اینجا از سفر هات بنویس :)

سلام عارفه عزیزم
خداروشکر که گذشت 
دلم میخواد از مسیری که گذروندم بنویسم
سفرها هم جذابن، اکثرا با دوستام یکی دوروزه میریم میایم

سلام آلاء، می‌خونمت بیشتر بنویس برامون :)

سلام فاطمه جون
چشم حتما

سلام.من هم هستم و میخونم (:

منتظر پست های بعدی هستیم.

سلام ریحان قشنگم
چشم حتما مینویسم

سلام به خاطر خودم هم شده دعا میکنم.

سلام تا اینجا بهت بگم که به شدت به روان وابستست
و حتی اگه درمان روانشناسی بگیزی بیماریت خاموش میشه
و شاید علت خاموشی خودم هنین بوده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan