دیوار نوشت های آلاء


خوش بحالتون روزه دارا

چند سالی میشه مریضی های مختلف دچارم اما حداقل یه روز درمیون روزه میگرفتم ولی امسال یه روزم نمیتونم روزه بگیرم

همون خدایی که روزه رو واجب کرده، برای فرد بیمار حرام کرده... 

خوش بحالتون که میتونید از لحظه به لحظه این ماه استفاده کنید... 

ماهم وقت سحر و افطار حسرت میخوریم و سیر میشیم... 



با کی قهری؟
خودش میدونه
عزییییییزم...
تو هم میتونی از لحظه به لحظه ش استفاده کنی مهمانی خدا گسترده است روزه اطاعت خداست و روزه نگرفتن برای تو هم اطاعت خداست
هرچه مطیع تر باشیم به فرمان خدا مقرب تریم
التماس دعا
روزه نگرفتن هم اطاعت خداست... این اطاعت سخت تره
از یه فیض عظیم محرومی... 
روزه فقط نخوردن نیست
خوشبحالت که امسال میتونی قرآن‌ و دعا بخونی من که وقت هیچکاری رو ندارم :(
نفستونم عبادته
خوش بحالشون
همسر محترم به سزای عملش رسید؟
خدا سلامتی بده به همه
به سزای کدوم عملش دقیقا؟ 
عزیز دلم روزه هزاران جنبه داره که خوردن و نیاشامیدن یکی شونه
قطعا میتونی بیشترین استفاده رو از این ماهت ببری
حسرت چیه...دشمنت حسرت بخوره...
حسرت خوردن هم یکی از جنبه هاشه انگار.... 
بله خوش بحالشون 😁( یعنی منم نمی گیرم 😂) 
نگرفتن گریه داره
زخم معده دارید؟ =) 
روزه هم نگیرید باز هم میتونید از این ماه استفاده کنید
مثلا میتونید قران بخونید
با به طور کلی از فضای معنوی این ماه استفاده کنید
خوشبحال روزا دارا که خوابشون هم عبادته
همون خدایی که حرام کرده پاداش برای اینکه به حرفش گوش میدی در نظر گرفته که کمتر از بقیه نیست

منکه خواب موندم بدون سحری روزه ام...
دلم تنگ شده برای روزه های بی سحری حتی
منم تا الان هیچی نخوردم فقط قرص های مسخره... 
نمیدونم
اعمال سزای اعمال دار زیاد دارن یعنی؟
:!
ابرو براش نذاشتم بنده خداااا
نه مشکلی ندارم :) 
:|
چه راحت!!!!!!! 
ببخشید کنجکاوی کردم

خواهش میکنم استاد...
اینجا تنها جاییه که پشت سرش حرف میزنم همیشه آبرو داری میکنم 
من نه نماز میخونم الان نه روزه میگیرم !
چه حیف...
روزه کفارش سنگینه!!!!! باید تمام گشنه های سومالی و سیر کنید و یا تمام عمر روزه باشید
خیلی کار خوبی میکنید که آبرو داری میکنید
درود بر شما
اونم دورانی داره...صبر کنید براش دعا کنید....شاید با گذشت زمان اونم تو راه بیاد
فلا که خودم میرم مشاور تا تحملم و ببرم بالا😂
موجودات عجیب الخلقه ای هستید خدایی
اگه اطاعت کردن خدا تو این شرایط برای شما سخت تره پس پاداشتون هم نزد خدا بیشتره
ای خداااا:'(
ما؟ من؟
من چه گناهی کردم این وسط؟؟؟
به در گفتم دیوار بشنوه(^_-)
شاید یه اقای عجیب الخلقه از اینجا رد شد
معذرت میخوام!!! 
ای خدا نداره که:)
ماها همه روزه میگیریم که بگیم خدایا تسلیم فرمان توییم که بگیم خدایا خواسته تو رو به خواسته خودمون ترجیح میدیم
حالا خدا از شما خواسته روزه نگیرید باس بگید چشم چون در غیر این صورت انگار خواسته دلتون رو به خواسته خدا ترجیح دادید.
اینکه حس کنی خیلی از ثواب ها و توفیقات ازت صلب شده و بیماری بهت اضافه شده یکم سنگینه
گشنه های سومالی 😂
از نظر اعتقادی خوبم ،ولی نمیدونم چرا حس روزه گرفتن یا نماز خوندن نمیاد !!
برید رو حستون کار کنید
تدایی داداش منم اعتقادی نداره اما از یه ماه قبل ماه رمضون و محرم به مشروبات الکلی لب نمیزنه و از 14سالگی همه روزه هاش و گرفته
تو ماه رمضون نمازاشم به جماعت میخونه کلا حتی نماز صبح
امید دارم یه روز همین اعمال نجاتش بده... 
قبول باشه 
از شما قبول باشه
به نظرم ثواب شما از ما بیشتره اگه راضی باشید به رضای خدا
وقتی شما انقدر دوست دارید روزه بگیرید و خدا براتون نخواسته و راضی باشید به این خواست خدا
واقعا ارزشش بیشتره
بیشتر که نیست... دعا کنید لحظه افطار برای همه اون هایی که حسرت به دل موندن
من اعتقادی ندارم به روزه اگر هم میتونستم نمی گرفتم 
ولی اگر هم اعتقاد داشتم دکتر منع کرده چند سال پیش 
و خیلی حس بدی هست سال اول مثل تو بودم 
و احساس می کردم بدترین آدم روی زمینم 
و همه م فکر میکردن تنبل هستم فقط خواهرم میدونست چی می کشم از معده درد.
منم ادم مقیدی نبودم ولی هیچوقت جرات نکردم بگم به نماز و روزه اعتقاد ندارم!
یه وقتایی یه چی ازمون میگیرن یچی بهتر بدن بهمون
من به حجاب مقید نبودم (موهام از مقنعه بیرون یود همیشه )و نماز رو هر چند شلخته ولی قبلا میخوندم و بخاطر جو مادرم بود چون مامانم خیلی مذهبی و گیر بود سر نماز روزه و من خودمم بعد از فوت مادرم فهمیدم فقط بخاطر اون و تلقین اون بود که من اعتقاد  داشتم.ولی الان هم باید های و نباید های اون زمان رو دارم و چیزی عوض نشده منظورم اینه به انحراف کشیده نشدم چون به نظرم یه سری از جیزها ربطی به دین نداره و باید در هرصورت رعایتش کرد.
خدا مادر عزیزت و بیامرزه عزیزم
قطعا الان هم با نماز خوندنت علاوه برخدا مادرت هم شاد میشه... 
فرزند صالح گلی است از گلهای بهشت8-)
رایحه این گل خوشبو به مشامشون خواهد رسید
ولی برای ما دعا کنید ...
الهی که در رکاب امان زمان باشید
آفرین به داداشت که اعتقاد داره 👌👍
مشروب خیلی استفاده میکنه کلا ؟ 
دائم الخمر نیست
ولی پاش بیفته نه نمیگه
آهان 😊 خودت چی ؟ تابحال خوردی ؟ 😁
🤨🤨🤨🤨
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan