دیوار نوشت های آلاء


سلام

راستش نمیخواستم دیگه به دنیای وبلاگ نویسی برگردم

ولی برای کسی که از نوجوونیش اینجا بوده رفتن خیلی مضحکِ

این وبلاگ و هیچوقت حذف نمیکنم

به تاریخ ۲۱شهریور ۹۷

جمعه ۶ مهر ۹۷ , ۲۳:۵۰ آقای سر به هوا :)
سلام الا خانم
http://tanhayihayeman.blog.ir/
یعنی این وب دیگه دستتون نیس؟
سلام 
دست یه اقا افتاده بود که حذف کرد و دوباره خودم ثبتش کردم اما اونجا فعالیتی نمیشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan