دیوار نوشت های آلاء


بیان و مشکلاتش

امروز میخوام همه حرفای دلم و بزنم برامم مهم نیست چطور قضاوت بشم
وانمود نمیکنم اینجا برام مهم نیست!
این یه صفحه شخصیه
چندوقتیه حوصله دنبال کردن وبلاگ جدید ندارم!!
هر پستی که میخونم احساساتم و میگم و نظر ارسال میکنم
انگار نظر نذاشتن کلاس داره!!!!
یا گذاشتن نظر زیر پست کسی که 4تا نظر بیشتر نداره بی کلاسی به حساب میاد
ولی وقتی یه نفر شونصدتا دنبال کننده داره و 30،40تا نظر داره اونجا نظر میذارن که مثلا ما خیلی خاصیم و با همچین ادم هایی نشست و برخواست داریم
ولی وبلاگی که 10تا دنبال کننده دارو رو دنبال نمیکنیم!
اونی که برترین شده رو پیگیرشیم !!!!
با بعضی ها اختلاف نظر داشتم و نظرم و صادقانه گفتم تهش شد لغو دنبال دو طرفه!!!
یاد گرفتم نظرهام و صادقانه نگم
یه دیدار وبلاگی داشتم کلا ،تهش شد پشیمونی و ترس از دیدار دوباره!و دلم نخواست دیگه کسی و ببینم!!!!از جانب ایشون بود!لغو دنبال زد وقتی پرسیدم گفت نمیخواد خودش و تحمیل کنه!!!!!!!!!!!!!
قضاوت شدم جواب قضاوتشون و دادم گفتم اشتباه فکر میکنید راجبم و اینطور نیست
لغو دنبال زدن و رفتن !
از اعتقاداتم و باورهام نوشتم سخت مخالفت کردن و توهین کردن و لغو دنبال زدن!
دیگه از اعتقاداتم ننوشتم و یا لو ندادم چی تو سرم میگذره و دقیقا به چی اعتقاد دارم!
آدم های مجهول و انگار بیشتر دوست دارن همه!ولی من آدم های مجهول و دوست ندارم 
آدم هایی که نمیخوان خودشون باشن!من خودمم:)
حس و حال هیچی نیست...
تو پیج اینستام که همه فک و فامیلا ریخته بوون تا یه چی میذاشتم اظهار فضل میکردن و یچی میگفتن مجبور شدم همشون و بلاک آنبلاک کنم تا صفحم براشون قفل بشه 
و دیگه ننویسم!
تو دفتر مینوشنم میفتاد دست این و اون مجبور بودم دفترم و هزار جا قایم کنم
برای دل خودم مینویسم نظرهارو میبندم دیگه هم هرجایی نظر نمیذارم 
هرکسی و دنبال نمیکنم هرکس دنبال کننده بیشتری داشت لزومی نداره منم دنبالش کنم
وقتی دیدم یکی داره پاش و از گلیمش درازتر میکنه گلیم و از زیر پاش میکشم با مخ بخوره زمین
رک و پوست کنده قرار بود اینجا باعث ارامشم بشه ولی خودش شده یه معضل!مهم نیست معضل و درست نوشتم یا نه و بترسم از اینکه نکنه املاش غلط باشه!ناراحتی هام و مینویسم هرکس شاخک های انرژیش حساسه نخونه!
همینه که هست:)
اینجا خبری نیست ....هرچی هم دلم میخواد مینویسم:)همینقدر خودخواه
باید یاد بگیرم منم یکم خودخواه باشم و برای خودم زندگی کنم

آفرین این خودش یه قدم به جلو رفتنه. برا خودت بنویس
تو اوایل جوونی یچی و به همه میگفتم یجایی خونده بودم البته:
خودت باش،هرکس خوشش نیومد نیاد!اینجا مجسمه سازی نیست
با حرفات موافقم، 
کارت درسته👍

معضلو هم درست نوشتی😅
مرسی عزیزم

خو خداروشکر
غلطم مینوشتم چیزی از ارزشام کم نمیکرد
میتونی از بازار یا فروشگاه دفتر خاطره دان کنی من یه دفتر خاطره دان کردم هم میتونم برا هر خاطره عکس بزارم هم آهنگ. قفل هم داره
الان رفتم بازار که پیداش کنم برات بفرستم اما اینو که خودم دارم ندیدم ولی دفتر خاطره های زیادی بود که میتونی با توجه به نظرات یکیش رو انتخاب کنی:)
تبلتمم یه همچین قابلیتی داره دقیقا
دوباره که مجبور شدم فلش بزنم و همه چیم پرید دیگه بهش اعتماد نکردم
تصمیم گرفتم همینجا بنویسم دیگه ریلکس
درود بر شما
ممنون از شما
حرفات کاملا درسته موفق باشی.
ممنونم
هممون دچاریم انگار...
چقد عصبیییی😂
بلاکت میکنما
بلاک کن مشکلی نیست
تو هم بلاااااک کن...،
ولی من تو رو بلاک نمیکنم
😂😂😂
خداشاهده من مبهمو بلاک نکردم
اینطور میگی توهمممم بلااااک کن...
اونی که بلاک میکنه یه سری چیزا یادش میره
بقول ماشمالیا بی شناخت میشه

عشقمی خب؟
منظورم به مبهم نبود
با توجه به پست خودم نوشتم😂😂😂

خب:)
میدونم اخه جدی گرفتی...
بلااااک رو هم متوجه شدم کاملا....اون بنده خدا...

افرین
مسخره کردم اتفاقا
اصلا جدی نگرفتم😂😂
اییییی
😆😆😆😆😆
خوب میکنی دخترم😉
ای بابا ولی من دلم میخواد تو رو ببینم:( یعنی تو بیایی شهرما یا من بیام شهر شما نمیشه هم و ببینیم؟ 
واسه اینستا: به نظر ادم باید یه پیج بزنه و اولین کار یعد از درست کردن پیج بلاک کردن تمام اعضای فامیل  و   دوست و اشنای فضول باشه😂😂😂😂😂😂😂😂 والا ادم راحت تره😁😂

ماج به لپ چال دار خوشگلت قشنگ خانم😚
شما بیا شهر ما دعوتت میکنم بیای خونمون 

موافقم من دیر بلاک کردم فقط

لپی برام نمونده خواهر😁
سلام
یه دفترچه دارم که توش خیلی بدون سانسور با خدا حرف میزنم...اونجا اونیکه باید بخونتش میخونه و سایر اعضای خانواده من هیچوقت نمیرن بازش کنند... چند بار هم دفترچمو انداختم توی رودخونه که نیست و نابود بشه!
ولی اگر اینجا بیام و بنویسم یعنی دوست دارم دیگران هم بخونند و حتی خوشحال تر هم خواهم شد که نظری ارسال کنند برای من...
اگر قسمت نظرات رو ببندید، یعنی شمایی که دارید مطلب منو میخونید، اشتباه میکنید که میخونید...
بههر حال اگر فضای امنی نیاز دارید که دلنوشته های خیلی شخصیتون رو توش بنویسید بدون اینکه کسی ببینه، ابزار هایی همچون وان درایو و اورنات و... گذینه های خوبی هستند چون نوشته های شمارو در فضای ابری نگهداری میکنند و بفرض تبلت اگر فلش بشه هم مشکلی پیش نمیاد چون توی سرور های اون ها نگه داری میشه
سلام 
من هن دقیقا این دفتر و داشتم و الان که نگاهش میکنم پر از شور و اشتیاق میشم فقط برای خدا مینوشتم
دفتر روز مرگی هام و گم و گور میکردم 
بستن نظرات هم بخاطر همه نکاتی بود که گفتم
زحمت دوستان و کم میکنم ،برن و تو وبلاگ هایی نظر بذارن که دنبال کننده های زیادی داره😊
مطلبی که حس میکنم میخوام قضاوت بشم و بدون نظر مینویسم
سلام الا جان 
اینکه خودت هستی و دچار خودسانسوری نیستی بهترین کار هست.
سلام گل بارون زده عزیزم
همیشه سعی کردم خودم باشم ولی مدتیه حس میکنم دچار خودسانسورز شدم لذا باعث خوددرگیری شدم 😁
موافقم، این معضل بزرگی تو شبکه های اجتماعیه، غالباً هم پیج و کانال یا وبلاگ خانم ها به شدت استقبال میشه و دنبال کننده های زیادی داره. ولو حرفی برای  گفتن نداشته باشن. البته دور از جان شما و باقی دوستانی که دنبال میکنم. من هم به چنین قضاوتی دچار شدم از جانب یکی از دوستان وبلاگ نویس!! :|
به نوشتن برای خودتون ادامه بدید و در این راه دلسرد نشید :)
موافقم باهاتون ....
همینجا هم خبردارم که اقایون دخترارو کچل کردن و قصد خیلی کارها دارن!!!!انگار با یه چشم دیگه نگاه میکنن!!!
من مطالب شمارو دوست دارم
ممنون
این کلاس و بی کلاسی رو کی مد کرد؟!

بنویس و نشنو
بچه ها مد کردن انگار
تو نیکی میکن و خوش باش به آرامش وجدان
بگذار بگویند فلانی بد دنیاست!
من اتفاقا از ساده و بی پیرایه نویسی شما خوشم میاد
مشکلاتی هم که گفتید بیشترش درسته بنظرم
ما ایرانیها تو ارتباطمون در فضای واقعی مشکل داریم دیگه فضای مجازی که جای خود داره
پستهایی دیدم در بیان که خیلی ارزشمند بوده ولی سه چهارتا کامنت نگرفتع!
خود من واقعا فرصت کامنت نویسی برای دیگران رو ندارم و خب میدونم خیلیا دلخور میشن
بعضی از وبلاگ نویسها هم از لحاظ سنی بمن نمیخورن. مثلا بلاگری که کلاس دوم راهنماییه و در مورد عروسکش مینویسه چه لزومی داره توسط من دنبال شه؟:)
خساست در کامنت نویسی تاحدی هست ولی خیلی از مخاطبین هم سراسیمه میان و میرن
ولی خب عوامل زیاد دیگه ای هم هست که میتونه مخاطب رو حفظ کنه
که خب گر اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی:) خودمو میگم

خالی کردن صحنه راحتترین کاره ولی ایستادن و مقاومت کردنه که هنر میخواد. موفق باشید
ما نیکی میکنیم و در دجله می اندازیم که ایزد در بیابانمان میدهد باز!
بیابان به چه دردمان میخورد آخه!!!!
که در بیابان لنگه کفش هم نعمت است!
به گمانم لنگی کفشی در بیابان به فرق مبارک اصابت می نماید و میفرمان این همان کار نیکت بود پس فرستادیم...
اتفاقا وقتی داشتم معضل و مینوشتم و نسبت به املاش شک داشتم گفتم الان استاد میان و میفرمان دختر اشتباه نوستی!
می ایستیم و کار خودمان را میکنیم:)
خیلی عالیه:)اینکه ادما خودشون باشن را دوست دارم...

منم دوسن دارم
منم دوست داشته باش خودمم؛)
تا بوده همین بوده
شما کار خودتون رو بکنید
و سعی کنید کارتون کار درست باشه
همین

:)

درسته:)
تلاشم و میکنم
ممنون
به نظر من‌ فقط به فکر خودت و نوشته هات باش، سعی کن خوب و به دور از نگاه بقیه بنویسی،بقیه هم هر کس دوست داشت که میخونه و کامنت میذاره هر کس نداشت نه، خیلی به حواشیشون اهمیت نده‌ که فقط اذیت میشی:)
تنت سلامت گل دختر :*
درستشم همینه...
ممنون عزیزم
جمعه ۳۰ فروردين ۹۸ , ۱۵:۳۹ گل بارون زده بهاری
الای مهربان 
باور کن بجز خداوند و خودت به نگاه هیچ کس دیگه ای نیاز نداری 
حالا باز هم برات احترام قایلم 
میدونم این حرفا برات خوشایند نیست ..
بازم ببخش 

عزیزمی گلم....
 قشنگی دنیا اینه که هرکس اعتقادات خودش و داره و کنارهم خوشیم بدون در نظر گرفتنه افکارمون:)
معذرت برای چی!
جمعه ۳۰ فروردين ۹۸ , ۱۶:۳۶ گل بارون زده بهاری
😙😙😙😙
😘😘😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan