دیوار نوشت های آلاء


حال و احوال این روزای آلاء

من چقدر از بودن خودم خوشحالم

اینکه دختری برای موفقیت خودش تلاش کند خیلی ارزشمند است

من هر شب برای خودم بهترین هارا ارزو میکنم

و در آینه نگاه میکنم و می گویم 

چطوری ملکه؟ 

و من چقدر خوشحالم خودم را دارم

دختری که در اوج حال بدی، ساز امیدواری اش همیشه کوک است و عاشقانه موفقیت را می سراید...

دستانش را در دستان قدرتمند و مهربان خالقش تصور میکند 

و با تمام وجود میداند همه قدرت دست اوست...

من در پس شکست ها و افتادن ها و نرسیدن ها فهمیدم که باید ایستاد..

ادامه داد... 

پر قدرت، شجاع،، و جسور... 

هرگز تسلیم نخواهم شد.... 

من خودم را دارم❤

و خدایی که به شدّت کافیست❤

 

پ ن:روزهای خیلی خوب،سخت اما جذاب.... 

اگه تا اینجا اومدی و خوندی یه نظر بذار

میخوام بدونم کیا هنوز اینجا رو میخونن😊

موفق باشی آلاء جان

مرسی عزیز دلم
دلتنگتم

سلام

من که همیشه میخونم ولی خاموش... 

اما این بار میخوام بگم بخاطر  حال خوبت خدارو شاکرم ^_^

سلام اقلیما جان دلتنگت بودم
دیدی چه دختر شادی شدم منم

سلام آلاء خانوم.

خوشحالم که هستی اینجا و حالت خوبه(:

سلام عزیز دلم 
خیلی ممنونم

❤❤❤

❤❤❤❤

من بیشتر عزیز دلم 

از ته دل دوستت دارم

قربون دلت برم مهربون
منم دوست درم 

خداروشکر عزیزم،خوشحالم برات♥

مرسی نبات جون خیلی دلتنگت بودم

سلام

واقعا میخوای بدونی؟😄

خب فکر کنم معلوم شد😅

ایشالله همیشه دلت شاد باشه:)🌹

سلام
هم خواستم بدونم هم دلتنگتون بودم
هم انرژی بگیرم 
هم اینکه چون نمیرسم خودم تک تک وبلاگارو بخونم همینجا احوالی بپرسم  از دوستان
يكشنبه ۱۴ دی ۹۹ , ۲۰:۵۶ ارکیده ‌‌‌‌

بیشتر بنویس آلاء جان. دلتنگت بودیم 

صبح میرم سرکار شب میام
درگیر جراحی فکمم هستم از سه شنبه شروع میشه ان شاءالله 
جنبه درمانی داره 
منم دلتنگتونم

الهی شکر، الهی شکر.. خیلی وقتا با اشک برات دعا کردم.. این بار برات با اشک خدارو شکر کردم❤️🌹

الهی فدلی دل مهربونت
فشاری که من تو زندگی تحمل میکردم فقط ذره ای از اون فشار و اینجا مینوشتم 
الحمدلله الان خیلی راحت ترم
موندم چه صبری داشتم واقعا!!!! 

دیشب یادت افتاده بودم آلاء♥ خوشحالم می‌بینم حالت خوبه😍

الهی... 
قربونت عزیزم دعا کن همیشگی باشه
يكشنبه ۱۴ دی ۹۹ , ۲۱:۲۱ نرگس بیانستان

❤❤❤

❤❤❤❤
من یه قلب بیشتر

آفرین به تو عزیزم ^_^

الهی هر روزت بهتر از دیروز باشه و همیشه خوشحال و شاد باشی

آلاء مهربونم

فرناز عزیزم... 
مرسی از دعای قشنگت
عزیزمی

سلام آلا جانم من همیشه میخونمت حال خوبت همیشگی😘💖

سلام محیا عزیزم
مرسی عزیز دلم... همچنین 

سلام عزیزم 

خوشحالم برای حال خوبت امیدوارم بهتر و بهتر بشه این حال خوبت❤

سلام عزیزم 
مرسیییی
ایشالا... 
بیام هی از حال خوبم بگم

سلام

خدا رو شکر که حالتون خوبه

تبریک میگم برگشتید

منم وبلاگتونو میخونم

به امید روزهای بهتر و زیباتر

موفق باشید

 

سلام 
خداروشکر واقعا هذا من فضل ربی... 
نرفته بودم، وقت نداشتم واقعا
روزای خوب ماهم میاد قطعا
ممنونم

حال خوبت پایدار باشه انشاالله آلا جان

مرسی لیانا جان همچنین عزیزم
دلتنگت بودم

حاضریم

همیشه قوی بمون و شاد :)

مرررسی ازتون
حتمااااا

موفق باشی عزیزم..

ممنون عزیزم
سه شنبه ۱۶ دی ۹۹ , ۲۰:۱۵ فرشته ی روی زمین

سلام :) منم نوشته هاتونو میخونم :)

خداروشکر بابت این حالِ خوبتون..شاد و سلامت باشید همیشه*_*

سلااام
خیلی ممنون از لطفتون... 
همچنین برای شما باشه شادی و سلامتی

موفق باشی آلا خانم

ممنون اقای سپهر

سلام آلای دوست داشتنی:)

سلام عزیزدلم
شنبه ۲۰ دی ۹۹ , ۲۲:۵۸ آقای سر به‍ راه

سلام

گفتم یه سلام بدم تا اینجا امدم

سلااام علکم
منور کردید وبمان را... 

چقدر خوشحالم که شاهد موفقیتت هستم

 

موفقیت‌های روزافزونت آلاء عزیز:)

ممنون سادات جان دعا کن برام عزیزم

بنده گاهی سر می‌زنم

لطف دارید شما

سلام

اون خط زرد آدم رو یاد بیمارستان میندازه

 

خوبی؟ 

سلام عزیزم
یاد مترو و مسیر بیفت
شکرخدا  تو خوبی؟ 

💙🌸

🌹❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan