دیوار نوشت های آلاء


بالاترین لذت

دیشب دوباره راهی بیمارستان شدم!۹شب رفتیم بیمارستان و یک و نیم شب برگشتیم!

دکتر گفت بایدپیش یه متخصص قلب برم،همون دیشب خواستن بفرستنم بیمارستان رجایی که با اصرار خودم اومدم خونه و گفتم فردا میرم پیش دکتر قلب:)

سه تا امپول بهم زدن و پنج تا قرص دادن!حسابی خوابم میومد

خوابیدم و برای اولین بار تو زندگیم خواب عمو رو دیدم!البته قبلا هم یه بار تو خواب دیدمش ولی در حد چندثانیه و در حد یه نگاه!

ولی اینبار فرق میکرد!

تو شلمچه بودم ،عمو سوار هلی کوپتر بود رفتم هنوز از روی زمین بلند نشده بودرفتم و اصرار کردم که میخوام عموم و ببینم وقتی پیاده شد بغلش کردم

هنوز هم حس میکنم تو بغلشم...

حسابی که بوییدمش و بوسش کردم و اشک ریختم و قربون صدقش رفتم 

گفتم عمو یه چی یادم بده مثل کیمیا باشه

یه دعا یادم داد که اگه بخونمش میاد پیشم همیشه منه گیج حفظش نکردم!تو کاغذ نوشتمش

دوباره بغلش کردم

گفت این صدام لعنتی و میبینی جوون هامون و داره میکشه پدر ملت و دراورده 

هر وقت این دست از سرمون برداره میام برای همیشه پیشتون

تا نکشمش نمیام!

انگار منم تو سی سال پیش بودم....

هم رزماش اومدن صداش کردن و گفتن باید بریم...

من التماسظون میکردم که بذارید عمو پنج دیقه پیشم باشه

فرماندشون اجازه داد و دوباره من عمو رو بغل کردم

وقتی از خواب بیدار شدم مثل همیشه نبودم!

دیگه قلبم درد نکرد نفسم نگرفت آرامشی که الان دارم خیلی وقت بود نداشتم

دروغ نگم خیلی وقت بود سرخاکش نرفته بودم و تا خونه با قاب عکسش حرف نزده بودم

این بار خودش اومد بالای سرم...

خوب میدانی که اوضاع دلم مطلوب نیست...

عموی من قشنگ ترین عموی دنیاست

عزیزم :)
چه زیبا آروم گرفتی❤

خیلی خوب بود...
سلام:)
چقدر قشنگ ...

روحشون شاد ان شاءالله
سلام
بعضی خواب ها انقدر شیرینن که ادم تا سالها فراموششون نمیکنه و جزئی از زندگی ادمن انگار
روح همه شهدا شاد
عزیزم خدا عموی عزیزت رو بیامرزه.
من که عمو نمی شه بهش گفت یه دشمن خونین دارم.
امیدوارم زودتر حالت خوب شه. حتما پیگیری کن عزیزم
عموی من با اینکه ظاهرا نیست ولی همیشه هوام و داشته
بعضی ها خیلی بدن متاسفانه!
الان تو راهم،دارم میرم پیش دکتر قلب:)
التماس دعا دارم
خدا رحمتشون کنه
خدا ماهارو رحمت کنه
این ادم که غرق رحمت بود
چقدر حس خوبی داره این لحظه ... 
امیدوارم حالتون خوب باشه و پر باشین از این مدل آرامشا ... :)
خیلی حس خوبی بود واقعا...
ممنون،همچنین
ایول چقدر دوستت داره عموت:)
من که عاشقشم 
میدونم عمومم دوسم داره
دعا میکنم عزیزم
بی خبر نذار منو
رفتم دکتر گفت عوارض داروهاست و نباید استرس و ناراحتی داشته باشم
چه خواب قشنگی، و چقدر این خواب های نزدیک به واقعیت که بعدش هم میشه لمسشون کرد زیباست.. و البته کمیاب...
خدایشان بیامرزد
برای خودتون هم آرزوی سلامتی دارم همیشه..
واقعا زیباست
میشه جز یکی از نعمت های الهی حسابشون کرد...
حس میکنم اونها امرزیده شدن...
ممنونم
روحشان شاد 
ممنون عزیزم
سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۹۸ , ۱۹:۰۳ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
حال قشنگی داری
خوشبحالت من مدتیه ازشون غافل شدم حتی دیدنشون هم نرفتم
ممنون عزیزم
الهی برات اتفاق بیفته از این حال های ناب
خداروشکر 
بیشتر مواظب خودت باش♥
چشم عزیزم:)
روحشون شاد باشه. چه خوبه که مواظبتن ^_^
یه پشتوانه محکمه
البته همه شهدا حواسشون به تک تکوم هست
کافیه باهاشون رفاقت کنیم 
خدا بیامرزه
کاش داداش منم بیاد بخوابم
خدا برادر نازنینتون و قرین رحمت بفرمان و با اولیا محشور بشن ان شاالله
خواب ها امید دوباره به اغوش کشیدن عزیزانمون و بهمون میدن...
ان شاالله به خوابتون بیان و بتونید دوباره ببینینشون
عزیزززم 
عزیییزززز دلللللللم...
بهتری الان؟

روحشون شاد
رفاقت با شهدا باید خیییلی جالب باشه..
الان بهترم الحمدالله

خود خداهم گفته که به شهدا نباید بگیم مرده!اونها زنده هستن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan