دیوار نوشت های آلاء


روزه نگیر!!!!!

نوه عموم دوازده سالشه و دوسال دیگه روزه براش واجب میشه
(اقا پسرها چهارده سالگی مکلف میشن، پونزده سالگی قمری که میشه چهارده و خورده ای شمسی) خلاصه..
از روز اول ماه مبارک روزه هاش و گرفته
حتی اول ماه که گفتن اخر شعبانِ پیشواز رفت هرکس به این پسر رسید گفت برای چی از الان روزه میگیری؟!؟ 
حتی چند نفر برخورد سختی داشتن و میگفتن خدا واجب نکرده تو برای چی باید بگیری و کارت اشتباست هیچ جوابی نمیداد فقط میگفت من روزه رو دوست دارم و لذت میبرم... 
امشب که افطاری جمع بودیم خونه خواهرم سر سفره افطار باز بحث شد که تو دیگه روزه نگیر، مامامش گفت ما برای سحذی بیدار ش نردیم که امروز و روزه نگیره، بدوندسحری گرفته!!! 
و من ازش طرفداری کردم و گفتم چیکارش دارید!!!
وقتی تواناییش و داره، گفتم التماس دعا داداش، از بچگی نوه های عموم من و آبجی صدا زدن و منم وقتی میخوام خیلی باهاشون صمیمی شم داداش صدا میزنمش
نگاه کرد و گفت ابجی ناراحت نشیا من بخاطر سلامتی تو نذر کردم و روزه گرفتم از ذوقم چشام پر شد و دلم غرق امید شد و زدم به قفسه سینم و گفتم الهی ابجی فدات بشه قربون دل مهربونت برم
همونجا از ته دلم از خدا خواستم بحق این نوجوون دوازده سالِ که انقدر دلش دریاست و 16ساعت گشنگی و تشنگی و تحمل کرده به امید شفای کسی که بهش از بچگی گفته آبجی،خدایا بحق این نوجوون نگاهی کن به این درمانده
آخی چه داداش خوبی
ایشالله خدا زود حاجتش رو میده:)
عاشقشم اصلا
امیدوارم ... 
چقدر مهربون و فهیم
خدا حفظش کنه و ان شاءالله حال جسمانی تو هم رو به بهبود باشه و بهترینا واسه جفتتون اتفاق بیفته ^_^
خیلی آقاست ان شاالله ممنون محبوبه جان
اقا ماهم قربونش میریم دستش درد نکنه:) خدا قبول کنه:) التماس دعا مهربون ترینم:)
گسر همون دخترعمومه که قبلا گفتم مامانش نمیتونه غذا بپزه و براش مهمه از کی لقمه میگیره...
حاجت روا مهربون خودم
الهی عزیزم
بچه ها دلشون دریاست...
ایشالا خیلی زود به حاجتش میرسه
بهترین الگوم تو زندگی بچه هان همیشه...
ان شاالله
ایشالا روزه ش و نذرش قبول باشه
ان شاالله ممنون:) 
:) خدا حفظش کنه
ممنون=) 
شنبه ۲۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۱:۵۲ گل بارون زده بهاری
چشام پر اشک شد
خدا حاجتشو بده به حق دل پاکش..
قربون چشمات(^o^)
الهی آمین
حاجت روا بشه ان شاءالله:)
ان شاءالله❤️❤️❤️❤️
سادات جان شما هم مارو از دعای خیرت بی نصیب نذار
عزیزم:)چه خوبه یه فسقلی هست که حواسش بهت هست
حس خیلی خوبی بود واقعا❤️❤️
ان‌شاءالله که هر دوتاتون حاجت روا بشید :)
مررررسی فرشته جون
حتما عزیزم:)


شما هم همینطور التماس دعا آلاء جان:)
حاجت روا سادات جان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan