دیوار نوشت های آلاء


هیچکس و بزرگ نکن

هیچوقت هیچکس و تو ذهنتون بزرگ نکنید

و تمام محبتتون و پای کسی نریزید

و فکر نکنید اون بهترینِ!

چون وقتی که توقعش و نداری گند میزنه به تمام باورهات... 

پس وسط همه دوست داشتن هات توقع یه رفتار غیرباور هم ازش داشته باش

اینجوری نه اون ادم انقدر برات بزرگ میشه نه خودت انقدر زجر میکشی😊

اینجور موقع ها یاد ایه قران میفتم... 

خدا تو یه سینه دوتا قلب قرار نداده

این دل فقط حریم خداست.... 

ورود افراد متفرقه اکیدا ممنوع

هرکس هم اومد نباید زیاد دوسش داشته باشم

سلام
هر انسانی ممکن الخطاست و هر کسی تو هر جایگاهی امکان لغزش و خطا هست براش ...

وجود کامل و بی نقص فقط خداست ...
سلام
گاهی یه ادم و انقدر بزرگ میکنیم مثل یه بت میشه!!!!
خدا میزنه و متلاشی میکنه
البته من که نمیدونم مخاطبتون و هدفتون کیه ولی شنیدم که میگن:
محبت که از حد بگذرد ، نادان خیال بد کند.

ربط نداشت نه؟
خیال بد اینجا صدق نمیکنه
شاید خودش هم متوجه نباشه 
اما من توقعش و نداشتم! 
همیشه درست جایی که یه آدمو خیلی بزرگش می‌کنیم ازش ضد حال می‌خوریم :(
شاید خدا می‌خواد همین چیزی که گفتی رو بهمون یادآوری کنه...
دقیقا
یاد مناجات چمران افتادم... 
خدایا از بدکردن ادم هایت گله کردم... 
بیگ لایک :) 
✌️
درسته😊
بلی😊
حرفتون درسته ،همیشه توقعات بالا بیشترین ضربه رو به آدمی میزنه .
معمولا آدم های کم توقع ،آسیب کمتری هم میبینن چون وابستگی کمتری به اطرافیان دارن 
بحث توقع بالا نیست!
از بعضی ها اوقع بعضی کارهارو نداریم
دقیقا ! واقعا درکت میکنم 😔😔😔😔
سر هممون اومده
دقیق
درد مشترکه
موافقم! :) 
من چندین بار برام اتفاق افتاده اما هربار درس نمیگیرم
اوهوم :)
😊
منم همینطورم! نمیدونم انگار هر بار یادم بره
هربار باید بخوره تو برجکمون تا یادمون بیاد... 
:( 
دقیقا...
تجربه کردم...:( 


همه تجربه کردیم انگار
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan