دیوار نوشت های آلاء


تولد۲۹سالگی آلاء

هرسال تولدم و اینجا جشن میگرفتم

۲۸سالگی به پایان رسید

سال سختی بود در مسیر درمان روانشناسی بودم

همه رنج ها رو دوباره تجربه کردم تا عمق رنج رفتم و بهش بوسه زدم و معنای جدید ازش ساختم

بعضی رنج ها هم معنایی نداشتن فقط جای زخم و بوسه زدم

یه روز تواوج درد و رنج گفتم خانم دکتر حاصل زندگی ۲۹سال من چی بوده گفت تو دوسالِ که خودت و پیدا کردی 

تا الان همش رنج بوده... 

امیدوارم این دختری که تازه خودش و پیدا کرده خودش و رها نکنه و مراقب خودش باشه

برام دعا کنید بچه ها خیلی محتاجم من به معجزه دعاهاتون معتقدم

تولدم با تاخیر 

اخرین توییت هم مربوط به تولدم بود

(ala_eft اکانت توییتر) 

تولدت مبارک .

ممنون اقای فلینت

تولدتون رو تبریک میگم و امیدوارم ۲۹ سالگی همون سالی باشه که منتظرش بودی تا موفقیتهات رو ببینی🌹

ممنون اقاحامد
امیدوارم🌱

تولدت مبارک باشه آلاء جان

ایشالا سال جدید فقط خوشی و آرامش و پیشرفت باشه برات❤

مرسی فاطمه عزیزم 
همچنین❤🌱

تولدت مبارک الای عزیز 

خوشحالم که به شناخت رسیدی :)

تراپیست خوب میشناسی معرفی کنی 😊

مرسی عارفه عزیزم
من کلینیک دلوین و میشناسم تو تهران خودم مشاوره غیرحضوری دارم
انلاین مشاوره دارن تماس تصویری حضوری هم دارن
به جرات میگم بهترین مرکز رو دستشون نیست

تولدتون مبارک آلا بانو...😉

 

گاهی میومدم سر میزدم ولی خب دستم نمی رفت چیزی بنویسم😁😅...بی نهایت خوشحالم که از اولین روزی که دنبالتون کردم تا الان انقدر تغییرات مثبت داشتینو انقدر حس و حال خوب تو زندگیتون دارین...😊

امیدوارم همیشه حالتون خوب باشه😃

 

:)

ممنون از شما

مرسی از لطف و توجه شما🌱❤
از مسیر خیلی سختی عبور کردم اما ارزشش رو داشت

 تولد 2 سالگی شما مبارک... 🥳

ممنون پسرابی

تولدت مبارک آلاء جان هر روزت بهتر از دیروز باشه. بهترین ها رو برات آرزو می کنم :)

ممنون فرنازجان

سلام عزیزم سال نوت مبارک 

تولدت هم کلی مبارک :)

سلام یاسمن گلی قربونت گل
عید شما هم مبارک

تولدت با کلی تاخیر مبارک :)

مرسی گلم

منطق مانع هشیاری است

بله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan