دیوار نوشت های آلاء


خدای خودم و پیدا کردم!!!

امروز یکی از اسمای خدارو شنیدم که تا حالا نشنیده بودم!

اله العاصین!

خدای گناهکارا

قربونت برم که برای همه خدایی میکنی

خیلی فاصلم زیاد بود با اسمای باجلال و جبروتت

این اسمت خیلی مشتی بود!

رفاقت و در حقم تموم کرد و حجت بود برام تا بهونه ای نداشته باشم

تو خدای گناهکاراهم هستی

حضرت موسی تو کوه طور خدا رو به اسم های دیگه صدا میکنه و خدا لبیک میگه....

سپس عرض کرد: یا اله العاصین (اى خداى گنهکاران ).

سه بار در پاسخ شنید: لبیک ، لبیک لبیک .

موسى (علیه السلام ) عرض کرد: خدایا چرا، در دفعه چهارم ، سه بار پاسخم دادى ؟!

خداوند به او خطاب کرد: عارفان به معرفت خود، و نیکوکاران و اطاعت کنندگان به نیکى و اطاعت خود، اعتماد دارند، ولى گنهکاران جز به فضل من ، پناهى ندارند، اگر از درگاه من ناامید گردند، به درگاه چه کسى پناهنده شوند؟!.

ما همه امیدمون به فضل توِ مهربونترین

میشه همه کسم بشی؟

یاحبیب من لا حبیب له

من کسی ام که حبیبی ندارم طبیبی ندارم یاری ندارم

هیچچچچچی ندارم

میشه خودت بشی همه دار و ندارم؟؟؟؟

الهی بحق این روز عزیز بحق مهربون ترین پیامبرت....

خدایا

تو رو شاکرم که مارو از ذریه حضرت محمد قرار دادی

مارو از دوستداران حضرت قرار دادی

دل بابای مهربونمم از من راضی کن

یامحمدمصطفی نظری کن به دلم حال دلم خوب شود...

عیدمون مبارک برای هم دعا کنیم...

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

راستی اسم خدای شما چیه؟

 

چقدر خدای قشنگی داریم

ممنونم آلا جانم

خدای منم خدای گناهکارا، خدای گرفتارها، خدایا آدمای تنها و بی یاور، خودش همه ی داراییمه،جز محبتی که بهم داره، سرمایه و ثروتی ندارم

خیلی مهربونه خیلی
جرات نمیکنن از مهربونیش بگن برامون.... 
پیش خدات برای منم دعا کن منم برای تو دعا میکنم♥

چشم، به روی دیدگانم💙

چشمت منور به دیدن یار.... 

حال من بعد از خوندن این پست

یه قطره اشک و انبوهی حس شرمندگی ....

 

حالت و خریدارم خواهری

اله العاصین

معنی اله هم خیلی لطیفه... 

عزیزم 😍😍😍

اسم خدای من رحمان 

عزیزمی
یا رحمان یارحیم😍

😍😍😍

چطوری میشه عاشقش نشد اخه😍😍😍

ممنون از پست قشنگت آلاء جان ^_^

خدای "حنّان" و "منّان"

ممنون از نگاهت فرناز جان
قربونش برم الهی

یاد دیالوگ فیلم مارمولک افتادم که میگفت:

خدا که فقط متعلق به آدم‌های خوب نیست،خدا ، خدای آدم‌های خلاف‌کار هم هست و فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمی‌گذارد فی‌الواقع خداوند اند لطافت اند بخشش اند بیخیال‌شدن و اند چشم‌پوشی و اند رفاقت است.

دقیقا میگه به اندازه همه ادما برای رسیدن به خدا راه هست.... 
خدای گناهکارا خیلی بخشنده تر و لطیف تره... 
حدیث قدسیه که خدا میگه اگه بنده هایی که از من رو برگردوندن بدونن چقدر مشتاقشونم از شدت شوق میمیرن.... 
حیف که اخرین دری که میزنیم در خونه خدلست😔خودم و میگم

چه خدای قشنگی :)

خیلی دوست داشتنیه خدا

چه صفات زیبایی داری:9

 چه پست قشنگی بود:)

عاشق خدامیکنه آدم رو :)

و خدا همیشه کَس وکار همه هست حتی اگه ما فکر کنیم نیست . . .

لطف دارین خوش اومدید به وبلاگ من
من به هر حال خدا را دارم.... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan