دیوار نوشت های آلاء


بلند بلند فکر کنم

این روزها به شدت گیج و سردرگمم

خودم هم از وضعیت اقتصادی و فرهنگی جامعه به شدت خستم

از بحث فرهنگی بیشتر

فشار بار فرهنگیش رو دوش ما خانم هاست

فشار بار اقتصادی رو دوش اقایون

دختر که باشی تو این جامعه کلی باید و نباید داری

به اسلام فکر میکنم 

از اسلام که فقط اسمی ازش مونده

لا اضافی بوده احتمالا!!! 

به پوشش خودمون فکر میکنم 

چرا اصرار دارن بمونه چون تنها چیزی که تو این مملکت نشون از اسلام میتونه باشه ظاهر ما خانم هاست!!! 

استفاده ابزاری بحساب میایم؟ 

نگرانن اگه حجاب اختیاری بشه همه ولنگ و باز بشن و کافر به خدا؟ 

من که به شخصه اگر اختیاری هم باشه با همین پوششم حضور خواهم داشت تا الان بخاطر خدا حد و حدودم و رعایت کردم

خارج از کشور هم برم همینم ازادی مطلق هم بشه همینم

کسی که تکلیفش و با خدا مشخص کرده براش فرقی نداره

اون عزیزی هم که هنوز به این نرسیده خودش که بره فکر کنه یا میرسه یا نمیرسه

اگر هم حجاب رو انتخاب نکرد دلیل نمیشه خدا رو قبول نداشته باشه

شاید احکام حجاب رو دیرتر بهش برسه

بی حجابی دلیل بر بی خدایی نیست اصلا

اینهارو با هم مخلوط کردن به خورد ما دادن

من چادری بودم

ولی حدود دوسال چادر سر نمیکنم

برای من شاید چادر حجاب بود

حجاب بین خودم و خدا

شاید با اون پوشش فکر میکردم خیلی خوبم و دینم کامله

وقتی دیگه چادر سر نکردم باز مراقب پوششم بودم

در کل با اختیاری بودن موافقم

مثل لبنان

مردمی که ریختن خیابون رو درک میکنم

قشاری که روی مردم هست و درک میکنم 

اما اینهایی که اتیش میزنن رو نمیدونم کی میتونن باشن

عزیزایی که کشته میشن

نمیدونم کی داره میکشه

یه فکرایی تو سرم میاد و میره اماگیجم

دوستام میگن میخوان انقلاب کنن هدفشون انقلاب کردنه

انقلاب با کدوم فکر با کدوم اندیشه با کدوم پشتوانه

باید کار اساسی کرد باید فکر اساسی کرد

همینجوری بریزی خیابون و تن عزیزت و هدف گلوله کنی که چیزی درست نمیشه دورت بگردم

نگران تن های بی گناهی ام که کشته شدن 

بر باعث و بانیش لعنت

فعلا مراقب خودتون باشید 

باید فکر اساسی کرد اینجور بیرون ریختن و کشته شدن تلف شدن خون و جون و جوونیمونه

👏👏👏👏👏👏

هم باید مواظب یه عده لباس شخصی هم مواظب پلیس ها بود

این روزا پلیس ها و یگان ویژه هم اعصابی براشون نمونده هرکیو میبینن چه با حجاب چه بچه چه معترض میزنن

نمیدونم که ایا لباس شخصی ها پلیس هستن یا افراد خرابکار
مخلوطی از جفتشون
مملکت شیرگاو پلنگ شده

مردم عادی هم خرابکاری میکنن ولی اونایی که پرچم و قران رو اتش میزنن از مردم عادی و معترض نیستن 

جزو کسایی ان ک بهانه لازم رو میدن دست مامورا برای سرکوب 

همیشه یه عده میخوان اعتراضات مردم و به نفع خودشون تموم کنن
ایران رو ناامن کنن

سلام آلاء جان همه ما متوجه کمبودها و کاستی های موجود هستیم اما می دونیم هر اعتراضی به کجا ختم میشه. یه عده فورا میان وسط معترضین برای اهداف خاص  و مهمترین هدف هم آشوب به منظور تجزیه ی ایران هست. بعضی ها فکر می کنن خوب این میره یکی دیگه میاد وضع بهتر میشه! یعنی این همه سرکرده برای به قدرت رسیدن با هم دعواشون نمیشه ازحالا دعوا دارن چه برسه به روزی که بخوان صاحب مملکت بشن به خواست کسی هم اهمییت نمی دن. نتیجه این درگیری های مسلحانه هم کشته شدن آدمای بی گناه و افت شدید وضعیت اقتصادی هست و تکه تکه شدن ایرانه. خیلی ها این مساله رو می دونن برای همینم وارد این جور درگبری ها نمیشن.

در مورد چادر یادمه یه آقایی تو وبلاگش نوشته بود چادر المان مذهبی بودنه. و من اصلا موافق نبودم چون اگه چیزی نماد مذهبی بودن هست باید همه جا همین پوشش باشه در صورتی که همین حضرات وقتی میرن اروپا یا آمریکا خجالت می کشن خانمشون با چادر همراهیشون کنه و چادر اگه خوشبین باشیم به مانتو و روسری تبدیل میشه! حتما شما هم به کسانی برخوردید که چادری هستند ولی مذهبی نیستند و چادر رو به علل مختلف سرشون کردند. یکی از مهمترین علل هم همین تعریفی هست که این آقا کرد. هر جا که تشویقشون کنن و اونا رو مذهبی بدونن چادر برقرار هست اما جایی که چپ چپ نگاهشون کنن یه درجه میان پایین تر. به قول شما آدم همه جا و در هر وضعیتی باید یه طور باشه.

منم مثل شما موافق نیستم به زور چیزی به دیگران تحمیل بشه. هر فردی با توجه به خانواده و محیط اطرافش به عقایدی رسیده. شالوده و پایه این عقاید رو افرادی تشکیل میدن که فرد باهاشون در ارتباط بوده. پس اگه مذهبی ها می خوان جامعه مذهبی باشه و خانم ها پوشش درست داشته باشن باید رفتار خودشون به عنوان یک فرد مذهبی درست و صحیح باشه.

ببخش که زیاد حرف زدم

با حرف هات موافقم عزیزم

سلام 

صبح بخیر

من که با حجاب اجباری مخالفم ولی میخوام حجاب باشه 

متاسفانه افراد بی جنبه زیادن

مگه اینستا نبود، همه آزاد بودن، چی شد؟

هر روز بدتر از دیروز

حیا رفت

همه عادت کردن به بی حجابی

بی حجابی صرفا پوشوندن مو نیست، دیگه میخوان چقدر آزاد باشن

من یه مسافرت یه روزه رفتم با تور، همه با تاپ و شلوارک زن و مرد میرقصیدن

با تور مجوز دار توی همین ایران خودمون مارکده

دیگه میخوان چکار کنن که نکردن

تو خیابون ها شده پر از زن که شال و مانتوهاشون رو 

روی دستشون میچرخونن و جیغ میزنن و میرقصن

اگه این جمهوری ایرانی قراره باشه، من جمهوری اسلامی ایران رو میپسندم

منم دوسش ندارم شرایط بوجود اومده رو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan