دیوار نوشت های آلاء


به توکل نام اعظمت

دوست دارم تمام زندگیم و بسپارم به دستای خودت

خودم فقط زندگی کنم

نقشه راه و اینده دست خودت مهربون ترین و حکیم ترین

دیگه فکر و خیال نمیکنم که اینده چی میشه

اگه تو بچینی خوب میچینی

با تمام وجود توکل میکنم

به توکل نام اعظمت

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام آلاء جان

خوشحالم حالت خوب شده

توکل به خدا

پست قبلی رو نخونده بودم چقدر عالی که نتایج زحماتت رو گرفتی

امیدوارم در تمام مراحل زندگی همیشه موفق باشی و بهترین ها نصیبت بشه

و هر روزت بهتر از دیروز باشه

 

سلام فرناز عزیزم
قربانت خواهری
پست قبلی این بود که بهونه ها و ناامیدی چوب زیر بغل بود برای اهمال کاری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan