دیوار نوشت های آلاء


تولد ۲۸ سالگی آلاء

بسم الله الرحمن الرحیم 

من تولد قمریم که ۲۳رمضانِ

امسال در خدمت امام رضا بودم،اونجا یه تعارف به امام رضا زدم و گفتم میشه هدیه تولدم برات کربلا باشه و تولد شمسیم که۱۵اسفند میشه کربلا باشم؟

خودمم محال میدونستم

گفتم اقا کربلا هم نشد ،عیب نداره بطلب دوباره بیام پیش خودت

من تقویم و ندیده بودم امسال، بر خلاف هرسال که تا سررسید میومد دستم میرفتم سروقت روز تولدم ببینم با چه مناستی رقم خورده و چندشنبست

امسال کاریش نداشتم

عتبات دانشگاهی ثبت نام کردم تو قرعه کشی برای تاریخ۱۰اسفند اسمم در اومد

اونجا نگاه کردم و فهمیدم تولدم با تولد امام حسین علیه السلام تو یک روزه و من اون تاریخ و کربلام

رو پای خودم بندنبودم

رفتیم کربلا و روزای خوبی برام رقم خورد

شب تولد کربلا بودم و روز تولدم نجف

یکی از بهترین و خاطره انگیز ترین و رویایی ترین تولد های تاریخ عمرم بود

تو این ۲۸سال واقعا پوستم کنده شد

اما هیچوقت نه رشته توسلم قطع شد نه توکلم

بهترین کربلای عمرم بود،سفر بسیار پربار و پر روزی

بارون شب جمعه کربلا رو دیدم اسمون سرخ کربلا شب اخر رجب، رنگین کمون بعدش،گلی که شب تولدم امام حسین بهم داد

تربت اصل ،و قرانی که باز کردم ایه ۱۵سوره مریم اومد.سلام بر ان روزی که متولد میشوند....

انگار رو ابرها بودم

تو بهشت خدا قدم میزدم

دلم نمیخواد اون خاطرات از ذهنم محو بشه ....

امیدوارم روزای روشن زندگیم برسه

قطعا رسیده،خداروشکر میکنم فقط

تو سال جدید خاطرات کربلا رو مینویسم اینجا حتما

🥺🥺🥺🥺😍😍😍😍😍😍

عزیزدلمی شما خانم

عزیزممممم😍 خدارووووشکر

خوش به سعادتت😍

حال خوبت همیشگی 

خداروشکر روزای روشن زندگیت رسیده وانشاالله هرروز بهتر وروشن تر وسبزتر باشه مسیر پیش روت:)

ممنون عزیزدلم
مرسی از دعاهای قشنگت
الهی بهترینش در حق خودت به اجابت برسه

به‌به چه سعادتی که شب تولدت کربلا باشی:)

تولدتون رو تبریک میگم و بهترینهارو براتون آرزو میکنم:)

خیلی ممنونم
لطفشون زیاده... 

سلام

تبریک میگم

خوش به سعادتتون

 

سلام 
ممنونم 
ان شاءالله روزیتون بشه

عزیییزم چه قشنگ😍😍

خوش به سعادتت تولدتم پساپس مبارک امیدوارم سال پیش روت حسابی پر از شادی و اتفاقات قشنگ تر باشه.

خودت قشنگی جانم
ممنونم عزیزم
همچنین 😍🌹

خدا مستقیما با شما حرف زده. این لحظات رو هم از یاد نبرید و هم از دست ندید و بذارید نقطه عطف زندگیتون باشن/. التماس دعا

خیلی لحظه قشنگی بود
یه خسته نباشید از طرف خدا و اهل بیت بود 
چسبید

چقدر قشنگ... 🥰😍

تولدت مبارک آلاء خانم قشنگ ^-^

قشنگ شمایی خاااانم
مرسی نازنینم😍🌹♥

خیلی هم عالی 

28 سالته؟ 

بله

خوشوقتم 🌹

ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan