دیوار نوشت های آلاء


سال جدید زندگی جدید

بِسْمِ الرَّحْمَنِ الرَّحیم🌱

 

اولین تصمیمی که گرفتم اینه که به بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحیم با همه وجود ایمان بیارم و هیچ کاری و بدون بسم الله انجام ندم

 

قبلا خیلی مقید بودم به این نکته ولی کم کم فراموش کردم حتی موقع غذا خوردن هم یادم میره دیگه! (๑•﹏•) 

 

ورزش

 

خیلی ازش غافل شدم اما هرطور شده صبح یا غروب پیاده روی میکنم و مدیتیشن اخر شب و حتما خواهم داشت  (❁´◡`❁)*✲゚* 

 

تغذیه

 

به صبحونه باید بها بدم،و نوشیدن آب،من از آب خیلی غافلم (๑• . •๑) 

 

مطالعه

 

دم دمای غروب خیلی میچسبه،میخوام یه فضای خیلی خوب هم برای خودم طراحی کنم تو خونه،خیلی دلم میخواد تلوزیون و جمع کنم!من اصلا تلوزیون و روشن نمیکنم دوست دارم فضای تلوزیون و با گل پر کنم و یه نشیمن جذاب درست کنم برای خلوت و مطالعه (。◕‿◕。) 

 

وابستگیم و از ادما به صفر برسونم

 

هیچکس دلیل خوشبختی و بدبختی من نیست

خودم تنها ناجی زندگی خودمم

من هیچ نیازی به کسی ندارم واقعا

زمان همه چیز و درست میکنه (✷‿✷) 

به برنامه ریزی خدا شک ندارم من زندگیم و میکنم خدا برنامه ریزی میکنه و همه چی و در زمان خودش برام رقم میزنه پس نگران هیچی نیستم

نیازم به خدا رو با تمام وجود احساس میکنم

فقط و فقط و فقط به خودش احتیاج دارم برای ادامه دادن برای پر کردن تنهایی هام برای ارامشم

چقدر حال الانم و دوست دارم (。♡‿♡。) 

سلام

به به😄🌹 عجب کلمات سنگین و خوبی بود🙂😅 ایشالله همه بهش عمل کنیم و همیشه سایه خدا بالا سرمون باشه.

آهسته و پیوسته این عادت ها رو به خودت بده ، یهو همشونو یه دفعه ای رو خودت اعمال نکنی مدار چاپیت بسوزه😅🙂مخصوصا ورزشه، نظرت راجب این شعر چیه:

رهرو آن نیست گهی تند و گهی خسته رود

رهرو آن است که اهسته و پیوسته رود

 

سلام سلام
همه اینها اگر در زمان خودش انجام بشه و تغییر سبک زندگیم بشه عالی میشه
و با صبر و مدارا میشه جز عادت های جدا نشدنی.... 
ورزش منظورم پیاده رویه هرروز بعد از ماه رمضون هم باشگاه میرم به طور منظم و جدی
همین شعر منو عقب انداخت همیشه
اهسته رفتم هیچوقت نرسیدم ◕‿◕ 

چه تصمیم‌های خوبی :)

موفق باشید✌

امیدوارم بتونم پایبند باشم بهشون

خیره ایشالا

:)

یقینا کل خیر

چقدر خوبه برای خودمون برنامه ریزی داشته باشم

بسیار عالی

به وجد اومدم برای خودمم برنامه داشته باشم ^_^

موفق باشی آلاء جان :)))

 

خیلی خوبه حتما این کار و انجام بده
البته شکرگذاری روزانه و نوشتن احساساتمم در روز دارم
خیلی خوبه

موفق باشی عزیزم 

ممنونم گلم (◉‿◉) 

چه برنامه ریزی خوبی... مطمئنا از این بهتر هم میشه.

ان شاءالله 
صبح رفتم پیاده روی الان باز دارم میرم😅
فرداهم میرم خونه دوستم اونجا دور هم شاد باشیم

 سلام:)

بسم الله گفتن واقعا خیلی راه گشاست.

 

امیدوارم بتونید تو ین برنامه موفق عمل کنید

سلام
با همه وجود
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحیم🌱
خودش کمک کنه ان شاءالله 
توکل بر خدا 

سلام

چه تصمیمات خوبی

تصمیمات ما که همه از شنبه شروع میشه:)

سلام
خداروشکر تا الان تقریبا موفق بودم
برای برای ماه رمضون برنامه های جدید ثبت کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan