دیوار نوشت های آلاء


تولد ۲۷سالگی آلاء

اسکار سخت ترین سال عمرم تا اینجا به ۲۶سالگیم تعلق میگیره☺️

حتی همین شب تا چندساعت پیشش مشخص نبود کرونا دارم یا نه

تا شب اخر جونم و به لبم رسوند، دمش گرم

ادم همیشه مدیون سختی هاشِ

اگه سختی ای نباشه رشدی نیست... 

من امسال بیشتر از هر سالی قدر تک تک اعضای خانوادم و دونستم

حتی همین امشب ابجی ها که نگرانم بودن که کرونا نداشته باشم

کیک برام پخته بودن که اگه جواب تست منفی بود بیان و سورپیرایزم کنن

من که تو قرنطینه بودم و حالم خوش نبود

اونا که همیشه پشتم بودن

امسال که سخت ترین سال عمرم و سپری کردم اگر خانوادم کنارم نبودن عبور از این سختی ها خیلی سخت بود ولی با وجودشون به شیرینی گذشت

(یه جاهایی فکر میکردم پشتم و خالی کردن!ولی اشتباه میکردم!شاید فکر میکردن صلاحمه جلوم وایسن،ولی وقتی دیدن صلاحم تو چیز دیگه ایه همشون کوه شدن برام بهشون تکیه کردم) 

امسال برام پر از درس بود هر روزش رشد کردم...

خانم دکتر رسولی که کمکم کرد خودم و پیدا کنم و ارتباطم با خودم قوی تر شد مهربانانه تر... 

اینجایی که الان هستم و خیلی دوست دارم

یه سکونی یه امنیت خاطری بعد از گذروندن شبایی که فکر میکردم صبح نمیشه.... 

به خودم قول میدم ۲۷سالگی و پر کنم از روزای خوب

از امسالم درس بگیرم هر روز زندگیم و زندگی کنم

کمتر ناراحت بشم غصه هیچی و نخورم

برای هزثانیه از زندگیم خدارو شکر کنم

فکر میکنم دیگه وقتش رسیده عشق واقعی رو تجربه کنم... عشق به خالق عشق بی انتها و جاودان و همیشگی... عشق به خانواده، عشق به خودم، عشق به حیات... عشق به طبیعت... 

چیزی تا بحران سی سالگی نمونده ☺️

پس تا میتونم باید از فرصت جوونی استفاده کنم ❤

به امید ساختن آینده ای زیبا

سلام آلا :)

تولدت خیلی خیلی مبارک

خوشحالم که با وجود سختی های بسیاری ک داشتی،اینقدر امیدوار و قوی هستی، بهت افتخار می کنیم... 

سلام نبات جونی
مرسی عزیزم
لطف داری عزیزدلم

تولدت مبارک آلا 

ایشالا 120 ساله بشی و به همه آرزوهات برسی

مچکرم
ایششالا

سلام تولدتون مبارک

امیدوارم همیشه سلامت و رو به رشد باشید:) 

سلام ممنون استاد

عزییییزم تولدت مباااااااارک😍😍😍😍😍😍😍

 

مطمینم ک بهتر از پارسال میشه واست

کلی حس و حال عالی تجربه کنی

کلی عشق بدی و عشق بگیری

کلی موفقیت جدید

😍🎉🎈😘

مررررسی نرگس ناااازم
میترکونم امسال قول میدم

تولدت مبارک آلا خانم

امیدوارم ۲۷ سالگی پراز اتفاقات خوب باشه برات

ممنونم جناب سپهر
منم امیدوارم😊

سلام آلا جان... مبارکا باشه ان شاء الله ❤️

ان شاء الله که سال پیش روت اسکار زیباترین و شیرین ترین سال زندگیت رو بگیره😍🌹

سلام اقلیمای عزیزم
ان شششششششاالله
مرسی از دعای قشنگت

تولدت مبارک باشه آلاء😍 ایشالا امسال بیشتر از قبل آرامش و عشق رو تجربه کنی. تنت سلامت باشه و لبت خندون :)

مرسی فاطمه نازم.... 
ممنون عزیزدلم❤❤❤

چه جالب یه بلاگر دیگه هم سن خودم رو پیدا کردم ... که تقریبا هم سن هستیم ...

تولدتون مبارک ... و امیدوارم از این به بعد خبرهای خوش بیشتر از خبرهای نگران کننده به گوشتون برسه ...

چه روز خوبیه برای به دنیا اومدن ... دو ... سه هفته دیگه عیده و خیلی تولد مبارکیه ... مبارک خودتون و خانوادتون باشه ... 😊🌹

امروز تولد جناب قدح هم هست که دیگه نمینویسن و جاشون خالیه
ممنون 
یه بدیشم اینه جیبا خالیه دم عیدی
ولی خداروشکر از هدایا بی نصیب نیستم من

سلام، ان شاالله به سلامتی 🙂

سلام سلامت باشید لوک خوش شانس

مبارکا باشد

خیلی ممنونم

عزیزم:) چقد متنت حس خوبی داشت وبرات خیلی خوشحالم که حالت خوبه به آرامش وامنیت خاطر رسیدی 

انشاالله روزای ۲۷سالگیت عالی بگذره 

دیر دیدم پستو  ولی دلم نیومد کامنت نذارم بااینکه گذشته چندروزی از تولدت 

تولدت خیلی مبارک باشه😍❤

مررررررسی عششششقم قربونت برم من عزیز دلم
ایشششششالا❤❤😍😍

سلام آلا جون تولدت مبارک انشالله بیست وهفت سالگیت پر از اتفاقای خوب باشه ❤❤🌹

سلام مهسای عزیزم مرسی گلم

سلاااام :")))))

با تاخیر ، مبارکاااااا

سلااااام
مرررسی

سلام آلاء جان ^_^

سال جدید مبارک هر چند گذشته ولی تولدتو تبریک میگم زیاد وب نمی یام خیلی وقته که پست جدید نگذاشتم. اون موقع ها که فرصت داشتم مرتب سر می زدم. الان یه دفعه یادت افتادم و اومدم احوالی بپرسم خوشحالم حالت خوبه امیدوارم هر روزت بهتر از دیروز باشه و همیشه سلامت و شادکام باشی. 

سلام عزیز دلم
مرررسی😍😍😍
ممنون عزیزم عیدتم مبارک 🌹🍀
الهی روزگار بر وفق مرادت باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan