دیوار نوشت های آلاء


یاعلی مددی

یا علی مددی

همه ما تو زندگیمون یه جاهایی تصمیم گرفتیم یه یاعلی محکم بگیم

 

و یه تکونی به زندگیمون بدیم...

 

بعد ازهر زمین خوردنی یه ایستادنی هست!

 

باید ایستاد محکم...

 

من الان اون ادم زمین خوردم که میخواد بلند شه

یه یاعلی محکم بگه و همت کنه خودش و از این شرایط بکشه بیرون...

باید با خودم مهربونتر بشم خودم به داد خودم برسم

الان خودمم و خودم...

خداهم که از نفس خودش در ما دمیده پس خدا هم در درون خودمه باید در درون خودم دنبال خدا بگردم....

چقدر این بالا پایین های زندگی قشنگه....

یاعلی مددی...

خدا خودش گفته از تو حرکت از من برکت. کمک می‌کنه مطمئنم.

حتما
ان مع العسر یسرا

مطمئنم موفق میشی :)

توکل بر خدا 

:)

الا جون از بهار خبر داری ؟خیلی وقته نیست

انقدر درگیرم اصلا وقت نکردم حالش و بپرسم
امشب حتما پیام میدم بهش

علی یارتون:)

ممنون
همچنین 

علی یارتون:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan