دیوار نوشت های آلاء


قاب مورد علاقه خانه من

قاب مورد علاقه خونه من یه دیوارِ که

تو بهار جوونه میزنه 

تابستون سبزِ

پاییز نارنجیه

زمستون خشکه

و دوباره بهار جوونه میزنه😍

میخواد بگه حال دوران دائما یکسان نباشد غم مخور...

بهار جان

تابستان جان و لواشک های دلبر

پاییز دلبر من عااااشششق فصل پاییزم

از زمستون عکسی در دسترس نیست

کلی عکس از این قاب دارم مرحله به مرحله رشدش و عکس انداختم یه روز همه خونه رو سبز میکنه این دلبرم❤

این هم پله های منتهی به خونه منه...

من که خونه کلنگیه حیاط دارو به صدتا برج نمیدم😍

کنار این دیوار تو طول سال دیگ های نذری هم پابرجاست

غدیر...

قدر...

صفر...

اختتامیه هم یه کلیپ کوتاه از غدیر امسال

 

 

من الان لواشکای دلبر میخوام ^___^

کی پاسخگوئه؟! 

یه روز این لواشک و استوری کردم دوستام سفارش لواشک دادن براشون پزیدن کردم اومدن بردن😅😅چندتاشونم خودشون پزیدن کردن استوری کردن😅❤

الان منم مجبورم خودم پزیدن کنم :D

استوری هم نمیکنم :D

پستش کن ببینیم انگیزه بگیریم😋😋

عکسا عالی بودن (:

معلومه حیاط خیلی با صفایی دارید (:

گوارای وجود😊
این دلبر و یه موزایک و برداشتیم کاشتیم کلی فضای خونه رو عوض کرده

فقط باید بگم به به، به به

من این پیچکها که به دیوار میچسبه رو خیلی دوست دارم

خیلی دلبرن
شهرداری باید سر هر محله این و بکاره😍
شهرداری که غلطی نمیکنه هرکس تو محله خودش یکی بکاره
حتی میشه تو کوچه هم کاشت فقط اندازه یه وجب زمین و بکنی برسی به خاک خودش رشد خودش و میکنه اسیبی هم به دیوار نمیرسونه

خیلییی قشنگههه

ولی انصافا کاش میشد از اون لواشک ها به سرقت ببرم ؛)

چشمات قشنگه
تشریف بیارید

چه زیبا :)

چشماتون زیباست

وااااااااااااای من ازینا خیلی دوس دارم، این پیچکه؟ باید بذرش بگیرم یا بوته بکارم؟ چطوریه؟ شما میدونین؟

بوته ست
شبیه انگوره اینا ما بهش میگیم گلِ چسب! 
اوایل زمستون میکارن
باباجانم از یکی گرفت یه چوب سی سانتی بود دوساله مهمون خونه ماست این دلبر
موزاییک زیر پنجره رو کندیم کاشتیمش

آهان

ممنون خیلی لطف کردی باید برم سراغش خیلی دلم میخواد، خداکنه پیدا کنم اگه پیدا نکنم یه بار برم تهران میرم گلخونه میدون حر هست خیلی بزرگه اون حتما داره، ولی اول میرم اریکا، شهر خودمون اونم ممکنه داشته باشه

 

اگرم پیدا نکردی خودم برات پست میکنم

چقد من از این گیاها دوست دارم ^_^

قابلدار نیست😍😍

صفای حیاط قدیمی یه چیز دیگست. وقتی باغچه رو آب میدی تمام غصه ها تو فراموش می کنی.

دقیقا... من تو باغچه بزرگ شدم😅😅

ممنون مهربون💖💖💖💖💖

بی تعارف گفتما
اگه مسیرتم تهران میخوره برات میارم تهران 

😍💖💖💖💖💖💖

❤❤❤❤❤❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan