دیوار نوشت های آلاء


برام دعا میکنید دیگه؟؟؟

رفقا من رو دعای شما حساب کردم...

نیازمند یه شغل خوب و مناسبم 

یه قلب اروم 

یه زندگی اروم

یه روح اروم

یه ایمان محکم و قوی❤

طوفان بلا بدجور داره اذیت میکنه....

روزهای به شدّت سختی و دارم پشت سر میذارم

فقط دعا و خدا زنده نگهم داشته

مارا به سخت جانی خود این گمان نبود...

دعا کنید 

فکر کنم تحبس الدعا شدم

برعکس الدعا هم داریم😅😅؟!

دعاهام برعکس مستجاب میشه هرچی دعا میکنم اوضاع بهتر شه بدتر میشه

اجالتن شما دعا کنید حتما فرجی میشه...

 

 

سلام

انشالله که یه شغل خوب پیدا کنید:)

به امید خدا...

سلام ان ششششاالله
مهمترین دغدغم الان فقط شغله... 
بیگاری کشیدنه البته 😔😔😔به نسبت کاری که از ادم میکشن حقوق نمیدن
خدا خودش کمک کنه

سلام ان شاالله خدا یه شغل خوب بهتون بده.

 

سلام
ان شاءالله.... 

سلام آلاء جان 

بهترین ها رو برات آرزو می کنم

در هر کاری سلامت باشی و موفق 

سلام فرناز جان 
ممنونم رفیق
همچنین

ایشالا به حق امیرالمومنین بهترین چیزا خیلی زود برات اتفاق بیفته❤

ان شاءالله 
فقط خدا مونده برام

🙏

🌹🌹🌹

حتما :)🌺

 

عیدت مبااارک❤

ممنون عزیزم

ان شاالله عیدی خوب بگیریم از مولا

سلام آلاء جان

خوبی عزیزم؟

در پناه خدا موفق باشی 

سلام سخت محتاج دعام

شاید الان شغل خوبی پیدا کردین

ولی خب دعا میکنم به بهترین چیزها دست پیدا کنی و حال دلت همیشه خوب باشه :)

پیدا نکردم
همچنان محتاج دعام
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan