دیوار نوشت های آلاء


ماه رمضون رفت

از وقتی یادم میاد توفیق نداشتم ماه رمضون روزه بگیرم

بچه تر که بودم خوشحال بودم از این قضیه

نادون بودم😊به خوردنه فکر میکردم

امسال عجیب دلم سوخت

روزای اول خیلی تلخ گذشت قید سلامایم و زدم و گفتم میخوام لذت روزه داری و بچشم خدااااااا

سه روز روزه گرفتم و کلی کیف کردم و خوشحال بودم که کلیه هام ناسازگازی کردن😭😭😭

باز رفتم تو لاک خودم و یه حالتی با خدا سرسنگین بودم

قهر بودم باهاش که چرا من و از این همه نعمت محروم کرده

بیتفاوت بودم انگار نه انگار که مثلا ماه خاصیه!!!

اما امشب امشب امشب

دلم کبابه😭

حس یه جامونده دارم

سفره ای پهن بوده اما من کج سلیقه ی بی لیاقت از این سفره هیچ سهمی نداشتم😭😭

من خیلی رو ماه رمضون حساب باز کرده بودم

من رو شبای قدرت حساب باز کرده بودم

امسال هم سوره انبیا اومد برام باعجله چیزی نخواه!!!

من تو رو میخوام

فقط تو رو میخوام

چندساله که فقط خودت و میخوام

محبوبم رب من

خدای من

من خودت و میخوام فقط😭

عجله هم دارم

بسه دیگه 26سال غفلت

من خیلی غافلم خدا😭😭😭

تمام زندگیم و غفلت گرفته

بدبختی و بیچارگی زنجیرم کرده 

همه چی تویی دنیام تویی

حای همین بدبختی هارو هم چاره تویی

یار تویی رفیق تویی همدم تویی همه چیییییی تویی

محبوب من

رفیق من

شفیق من

خدای من

طبیب من

انیس من

همه کس من

همه کسم شو خدا

قلبم و خالی کن از غیر خودت

عاشقم باش عاشقم کن ♥

 

آلا :) عزیزم، از خدای بزرگ و مهربون برات یه قلب پر از عشق و آرامش میخوام

ممنون نبات جان
منم همین و برات میخوام

سلام آلاء، عیدت مبارک :)

اوایل ماه رمضون یه نقل قول خوندم از حاج آقا فاطمی‌نیا، که می‌گفتن اگه به هر دلیلی نمی‌تونین روزه بگیرین نگین مثلا سعادت نداشتیم. چون شما همین الانم دارین دستور خدا رو اطاعت می‌کنین که گفته اگه روزه براتون ضرر داره نگیرین.

پس طاعاتت به هر شکلی که بوده قبول باشه ازت عزیزم🌸 امیدوارم که دلت آروم باشه.

برام دعا کن تو هم

سلام عزیزم 
درسته
اما خیلی سخته واقعا
الهی که همون بشه که دلت میخواد... 

سلام منم سه روز اول رو روزه گرفتم ولی نشد. مجبور شدم با غرولوندهای همسر قرصهام رو ادامه بدم

سلام 
خیلی بده درک میکنم😭
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan