دیوار نوشت های آلاء


مراقبه!!!

تو این قرنطینه اجباری فرصت خوبیه به درون خودمون سفر کنیم

بقول زنده یاد قیصر

دیرگاهیست که افتاده ام از خویش به دور

شاید این عید به دیدار خودم هم بروم...

این عید همون عید مدنظر قیصرجانه

من هرروز یه برنامه لایو روانشناسی میبینم و مطالب روانشناس مورد علاقه خودم و دنبال میکنم

نکاتش و ختما اینجا یاداشت میکنم 

سعی میکنم حتما در روز یه ویس از استاد صفایی یااستاد پناهیان گوش کنم

برای خود واقعیم بیشتر وقت دارم میذارم

سعی میکنم  صفحه های مجازی و کمتر کنم

شاید اینستارو برای همیشه حذف کنم!!!یا برای یه مدت طولانی

بخاطر روانشناسم نگه داشتم😭تلگرامم بخاطر ایشون و استاد صفایی

ولی میتونم زمانش و کمتر کنم روزی ده دیقه برم سروقت گوشی فقط به احترام خودم❤

اینم یه مقاله جالب از خانم دکتر

https://www.vidafallah.com/چند-راهکار-عملی-برای-تغییر-در-زندگی/

 

 

دیشب یه پست گذاشتم اینستام با این بیت، و گفتم که قیصرم پیش‌بینی کرده بود کرونا و عیدی که قرنطینه می‌شیم رو :)))

شایدم من پستت و دیدم😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan