دیوار نوشت های آلاء


تلخ ترین و زهرمار ترین خبر

ساعت 11پیامش و دیدم تلخ ترین و زهرمار ترین خبر عمرم

شش صبح پیام داده بود 

که انالله و انا علیه راجعون... 

پیام و دوسه بار خوندم فکر کردم خبر فوت مادربزرگشه! 

برای بار چهارم که دیدم اول پیام و دیدم نوشته بود این برای مامانمه

زهرای عزیزم همون که گفته بودم مفصل راجبش خواهم نوشت... 

خبر فوت مامانش و برام فرستاد... 

ساعت 10تا 12بهشت زهرا خاکسپاری... 

زهرا از بهترین و با مرام ترین دوستای مجازیم بود 

از زمان وایبر و لاین باهمیم، باهم سر قرار هم رفتیم

و من صمیمی ترین دوستشم و اون هم صمیمی ترین دوستمه چیزایی که به هیچکس نمیگم به اون میگم... . 

یه دختر خود ساخته و بیش از حد خانم.... 

زهرا خواهر هم نداره! 

دلم می‌خواست زودتر میدیدم پیام و میرفتم پیشش براش خواهری میکردم😭

علائم سرماخوردگی داشتم

گفتم برم دکتر بهم امپول بزنه خوب شم فردا برم پیشش

دکتر گفت اوضام وخیمه! ازم ازمایش کرونا ویروس گرفتن جوابش نیم ساعت دیگه اماده میشه😭شدیدا وسواسی شدم😭

دلم پیش زهراست

پنجشنبه ختم مادرشه... امیدوارم بتونم پنجشنبه پیشش باشم😔

چقدر مرگ مادر سخته.... 

از صبح تو شوکم... 

من فوبیای این خبر و دارم با خبر فوت هر مادری بهم میریزم و دنیا رو سرم خراب میشه... 

زنگ زدم بهش قبل تماس زار میزدم برای دل زهرا روضه خوندم... 

زنگ زدم اون من و اروم می‌کرد گفت گریه نکن نگران من نباش

بعش گفتم زهرا گریه کن الان وقت گریه کردنه بغضش ترکید

میدونم از صبح همه بهش گفتن گریه نکن

مگه میشه برای فوت یه مادر گریه نکرد... 

فکر کنم مادرش چهل سال سن داشت... 

بچه بزرگش متولد70بود.... 

دعا کنید برای ارامش دل زهرا

برای خونه اخرت مامان زهرا😔

برای بیمارها

بچه ها هرکس تونست امشب برای مادر زهرا نماز شب اول قبر بخونه

معصومه نام پدر مهدی

دو رکعت است در رکعت اول بعد از حمد آیت الکرسی را تا « هم فیها خالدون » و در رکعت دوم بعد از حمد ده بار سوره قدر را بخواند و پس از اتمام نماز بگوید : « اللهم صل على محمد وآل محمد وابعث ثوابها إلى قبر فلان (به جای فلان نام شخص را بگوید) » .معصومه 

خدا رحمتشون کنه:(

خودت خوبی جواب چیشد 

دلم خیلی گرفته
خودم جوابم منفی بود الحمدلله 

ای وای خدا صبر بده بهش :(((

امیدوارم خودتم کرونایی چیزی نداشته باشی و زود روبه‌راه شی و بتونی بری پیش دوستت :((

خودم خداروشکر مشکل نداشتم شب باید برم یه پنی سلین بزنم
درد قفسه سینمم بخاطر این خبر تلخه قطعا... 
کاش تا روز ختم خوب بشم

شکر 

انقدر مصیبت دوستم بزرگ بود فکر خودم نیستم اصلا فقط دوست دارم برم پیشش

خدا رحمتشون کنه... چقدر سخت :(

خداروشکر خودت مشکلی نداشتی

خیلی😭😭😭😭
هی یادش میفتم، من فقط عکسش و دیده بودم و صداش و شنیده بودم انقدر داغ رو دلمه بیچاره زهرا😭😭😭

عزیزم ...

خدا رحمتشون کنه چه سخت  :( 

خدا روشکر که آزمایشتون مثبت نبود 

خیلی تلخ و سخت
زنگ زدم
گفتم چطور شد؟
تو شوک بود
گفت مامانم گفت حالم خوش نیست رفت بیمارستان و دیگه برنگشت... 

خدا رحمتشون کنه

الحمدلله که جواب منفی بود.

خدا رفتگانتون و بیامرزه...
الحمدالله

دکتر گفت اوضام وخیمه! ازم ازمایش کرونا ویروس گرفتن جوابش نیم ساعت دیگه اماده میشه😭شدیدا وسواسی شدم😭

 

مگه اونجا چه جور تستی می گیرن که نیم ساعته یک ساعته آماده میشه؟ 🤔 

اینجا که چهل هشت تا هفتاد و دو ساعت طول می کشه :/ 

 

 

جسارتا انا الیه  یعنی به سوی او 

نه انا علیه یعنی بر روی او یا برعلیه او 

سلام 

دوساعت و نیمه اماده میشه اون موقع که نوشته بودم دوساعتش رفته بود
یه ازمایش اولیه میگیرن اگه مشکوک باشیم میخوابوننمون و ازمون نمونه میگیرن نمونه ها از خلط و بزاقِ
خدارو شکر مشکوک نبود 
این و انصافاً میدونستم اشتباه شده😅
یه وقتایی شک دارم به املای کلمات متل همین بزاق! ولی اونی که فکر میکنم درست تره مینویسم😅
یه وقتایی از دستم در میره
یه وقتایی هم املای گوشیم باعث میشه! کلمه بعدی و پیشنهاد میده منم سریع میزنم اوکی میکنم

آزمایش اولیه ای که ازتون گرفتن مگه چی بود؟ چیزی جز نمونه حلق؟

ازمایش خون😑😑
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan