دیوار نوشت های آلاء


با خودم در صلحم+عکس خودمون موقت

اهنگ دلبری و دانلود کردم و با صدای بلند با هندزفری گوش میدم میرقصم 

لبخند میزنم خودم و دوست دارم

با خودم در صلحم... 

 

همزاد دلم بانو

ماه کاملم بانو... 

ای واژه رویایی

الحق که تو زیبایی...

بیخیاله هرچی درده... 

عجب نقش و نگاری هستی😍

خدایا مرسی که من و افریدی😍

چیگده ناز و مهربون آخه😍

 

دانلود عکس حرام😊

یکم از خودم تعریف کنم یا بسه؟ 

شومیزم و هم خودم دوخیدم هم گلدوزی کردم... 

عجب پُستی! دمت گرم :) خیلییییبیی قشنگ بود. 

بعد از کلی غرغر ها بالاخره یکم باس سبک میشدیم
برای بار بیستم اهنگ پلی میشود در گوشمان
لالالالالالالالالالالالا.... 

ای جان، منم داشتم میرقصیدم😁

با این آهنگ میشه زیباترین رقص و داشت
پر از حس خوب 

دقیقا :)))

من که کلی رقصیدم

زیبای من❤

عشقمی❤️❤️❤️
کامله این عکسم و فرستاده بودم برات؟ 

هنررررررمندددددد.اون لباسو خودت دوختی؟؟؟

خیلی قشنگه.

تو رو خدا دیگه این هنرتو پیش فامیل شوهر رو نکن.

بله عزیزم خودم دوختم
فهمیدن گلدوزی رو لباسم و خودم انجام دادم رفتن وسایلش و خریدن صف کشیدن یادشون بدم
خداروشکر انقدر کار رو سرم ریخته بود نمیرسیدم به اونا

ای جااااان دل زیبای هنرمند:) همیشه بخندی و برقصی:)

ممنون عزیز دلم

آخی چه شومیز نازی*-*

:*

چه حال خوبی داری:))))

چشمات نازه
باید خودم به داد خودم برسم

هر آنچه که از سیمای شما آشکار گشته، بینهایت شبیهِ یکی از بانوانِ بلاگریه که از نزدیک میشناسمشون....

شاید خودش باشم😊

یعنی دوتا وبلاگ داری؟ 

میتونم داشته باشم

قطعا اون خانمی نیستی که میشناسمD: همه ی ما بیشتر از دو سه تا داریم. 

من یه وبلاگ متروکه دارم که ادرس اینجا رو لینک کردم
http://tanhayihayeman.blog.ir/
که اونم وبلاگ قبلیمه
پیشونی و انگشتاشون شبیه من بوده😅
من شبیه هم خیلی دارم هرجا میرم یکی بدون شک میگه شبیه دخترخاله ای عمه ای دوست صمیمی کسی ام😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan