دیوار نوشت های آلاء


آرایش

آرایش کردن تنها باعث می‌شود که از بیرون زیبا دیده شوید، اما اگر از درون زشت باشید به شما کمکی نخواهد کرد، مگر آنکه لوازم آرایش را بخورید !

 

👤 آدری هپبورن

 

​​​​​​من اصلا اهل ارایش نبودم، ته تهش یه سرمه بود به چشمم اونم بخاطر خواصش مثلا!!!! چشمام هم قشنگ میشد! 

یکی دوسالی میشه از وقتی شنیدم مرجعم گفته میشه یکم ارایش کرد یکم ارایش میکنم!!! 

نرفتم تهش و دربیارم مرجعم گفته یا نه و منظورش از یه مقدار چقدره

اینم بگم ارایش کردن منم به صورتیِ که باید بگم که ارایش کردم😂

وقتی میگم ارایش کردم میگن مشخص نیست

درحد یه پنکک شماره 2 و یه ریمل و یه رژ کالباسی😥

اونم ان شاء الله به فضل خدا حذف میکنم

کاش مرجعم بگه پنکک و رژ کالباسی  مشکل نداره🤪

چه گیری افتادیم بخدا😥

من و عذاب وجدانام....

رفتم نظر مرجعم و دیدم 

آیت اللّه سیستانی :

حکم آرایش خفیف و خیلی کم چیست آیا باید پوشیده شود یا خیر؟

پاسخ: آرایش به هر مقداری که باشد حرام است و پوشاندن آن از دید نامحرم واجب است

فکر کنم وقتش رسیده مرجع تقلیدم و عوض کنم😂😂.

:)

بخندید، به حال ما بیچاره ها باید خندید

غیر از مرجع پنکک برای پوست ضرر داره حیفه واقعا :)

 

 

مرجعم حرام کرده😂😂😂
باید برم تو کمپ ترک کنم

😂 😂 😂   خدایا شفا 😂

الهی آمین 

عجب:)

بله

عزیزم :) 

 

😥😥🌹

تصورم بر اینه که پن کک پوست رو زود پیر و چروکیده میکنه.خودمم هیچوقت استفاده نمیکنم.ولی دیگه یه کم ریمل و یه رژ ملایم چیزی نیست بابا.

انقدر سخت گیری گاهی باعث میشه آدم زده بشه...(البته میدونم این چیزا حالیت نمیشه و الان با خودت میگی این دختره چی میگه؟اصلا حرفاشو قبول ندارم😁😀)

من این تصور و ازش ندارم
باید به پوستم فکر کنم بذارمش کنار
آخه رژ هم میگن سرب داره و سرطان زاست
ریمل هم که کلا پدر مژه رو درمیاره هربار میام بشورم چندتار مژم میریره
راجب من چی فکر کردی😅😅😅من خیلی داغانم بابا

چقدر سخت گیر! من دوست ندارم ب خودم سخت بگیرم چون بدتر کج میرم :/

منم نمیخواستم سخت بگیرم😊😊
اما همینجوری هم نمیشه نفس و به حال خودش رها کرد😅
البته نظر مراجع غگفرق داره بعضی مراجع یکم ارایش تا حدی که بهش نگن ارایش خیلی خیلی ملیح و اشکال نگرفتن
اقا یه کمپین بذاریم هیچکس ارایش نکنه😂
من امروز رفتم بیرون فقط پنکک زدم🤪
کم کم باید کم کنم

من از ارایش کردن خوشم میاد، اونطوریم نیست که کسی متوجه بشه ، البته دخترا که تو باد بخوره ب صورتت میگن باد خوردع؟! 

ارایش کردن من مثل ژل زدن ب موی پسرا میمونه اشکال شرعی پیش نمیاره 😂

من نمیام تو این کمپین😂

من ک دیگ‌زدم تو خط مکارم

ایت ا... سیستانی خیلی سخت گیره

آقای خامنه ای خیلی خوبه
مکارم هم گفته یه کوچولو اشکال نداره، طوری که تو عرف نکن ارایش کرده
دوست منم میگه مکارم گفته یکم اشکال نداره همه جی میزنه ماشششالا 😂😅
مکارم ببینتش یه حکم محکم میده راجب این قضیه
من خودم شخصا چهره های بی ارایش و بیشتر دوست دارم
ولی باز مرض دارم😅
البته تو خونه برای همسر و وقتی دوستام مهمونمن ارایش کامل و دارم تا لاک ناخن های دست و پا🤪

من مرجع تقلیدم رو عوض کردم از ایت الله سیستانی به حضرت اقا

دیدم تو سیاسی دارم ازرایشون تبعیت میکنم و همه کارهارو سعی میکنم تو حرف های ایشون جستجو کنم بعد گفتم خب مرجع تقلیدمم باشن که کار راحت بشه:/

عوض کردن مرجع هم شرایط داره بنظرم
منم آقا رو دوست دارم موقع انتخاب ترسیدم عشقم بهشون غالب باشه!!!
و انتخابشون نکردم!!!!
پشیمونم😥
البته آیت الله سیستانی رو هم دوست دارم

به حرف دلت گوش کن نه مراجع که هر کدوم یه سازی میزنن 

هرکس به حرف دلش گوش بده که نمیشه 😊
دل هر روز یچی میخواد

حالا الان ما باید نظر بدیم؟ ندیم؟ به ما مربوطه؟ نیست؟

عجب سخت شد کار

 

:)

اقایونم باید نگاهشون و کنترل کنن ما انقدر عذای نکشیم

فراموش شد بگم

اون جمله‌ی آدری هپبورن خیلی خوب بود

 

:)

جملشون کاملا درست بود واقعا 

آدم اگه میخواد از زندگیش لذت ببره لازمه گاهی به حرف دلشم گوش کنه 

وگرنه یه زندگی تکراری رو در پیش میگیره 

به حرف دل گوش نکردن هم خودش یه تنوعِ تو زندگی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan