دیوار نوشت های آلاء


شیطان رجیم!!!

این روزا حس میکنم شیطان خیلی خیلی تلاش میکنه زمینم بزنه!!!

نبرد های سختی باهم خواهیم داشت!!!

این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست!

هربار اومدم حفظ قران و شروع کنم از پس و پیش و پشت سر حمله کردی و منم دست کشیدم

اینبار همینجا میگم کور خوندی

(خداجان من به اعتماد تو باهاش اینجوری حرف زدم، چون اینبار رو تو حساب باز کردم)

فردا میرم کلاس جدید 

نرگس میگه باید وقتت و خالی کنی

میگه تلگرامت و پاک کن

حتی گفت وبلاگت و بده چک کنم، اونم اگه مزاحمه پاک کن!

هرچیزی که ذهنم و به خودش درگیر کنه

این ویس هم یک مسلمان فرستادن از استاد صفائی حائری

 

در ادامه این ویس یه چی ذهنم و مشغول کرد

نبرد با شیطان خیلی سخته!!!!

شیطان هم که قسم خورده شکستمون بده.... 

خدایا تو رو خدا!

خودت کمک کن، منم باید خیلی مراقب باشم

اما چطور میشه مراقب بود؟! 

خیییلییی خوب بود
سخنرانش کی بود؟
اولین بار بود صداشون و میشنیدم
ممنون 

علی صفایی حائری

رحمت الله علیه

اسمشون و شنیدم اما هیچوقت هیچ سخنرانی ازشون گوش نکرده بودم
هرچه از دل براید لاجرم بر دل نشیند
خیلی صدا و حرفشون تاثیر گذار بود ممنون

حسرت داشتن شون رو داریم...همه.

اما کتب هاشون هست.

رشد...

حرکت...

صراط...

و...

 

#بینظیر

سعی میکنم تهیه کنم حتما
ممنونم
کدوم روون تر و بهتره برای شروع؟
کتاب اگر فلسفی و سخت باشه سختمه خوندنش و بیخیال خوندن میشم
کتاب های مطهری و نمیتونم ارتباط بگیرم!!! 

رشد و نامه های بلوغ برای شروع خیلی خوبن...

بعد هم حرکت و صراط و ...

 

+نامه های بلوغ اصلا مربوط به سن خاصی نیست و برای همه کارایی داره.

با همین دو تا شروع کنید به نظرم.

توی اینترنت هم هستن. می تونید چند صفحه ای بخونید و اگه ارتباط گرفتید نسخه کاغذیش رو تهیه کنید ان شاءالله.

حتما ممنون از راهنمایی تون🌹

سلام

حال شما خوبه ان‌شاء الله؟؟ زیارتتون قبول پروردگارتون 

از انتشارات لیله القدر هم میتونین کتاب های استاد رو تهیه کنین:)

کانال تلگرام استاد گاها از استاد صوت منتشر میکنن

ادرس کانال : einsad@

 سیر مطالعاتی کتاب های استاد با توجه به جریان فکری به این ترتیب هست:رشد،نامه های بلوغ،تفسیر توحید،حرکت،صراط

سلام
ممنون عزیزم
چه عجب از این طرفا 🤪🤪🤪🤪🤪

سلام آلاء جان :))

خوبی عزیزم

منم از این نبردا با شیطان زیاد داشتم و دارم خیلی وقتا هم زمین خوردم

توکل به خدا ان شاء الله موفق باشیم و اشک شیطانو در بیاریم

لعنت خدا بر شیطان رجیم

سلام فرناز جان
شکر خدا خوبم 
شیطان و خدا لعنت کنه 
گاهی حس میکنم نفس خودم برای خودش یه پا شیطان شده!!! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan