دیوار نوشت های آلاء


نگاهت به آسمون باشه

آدم هارو بیخیال ببین خدا چندتا دوسِت داره.... 

یادمه تو 17_18سالگی این نوشته تصویر زمینه گوشیم بود

الان هم لازم دارم روزی ده بار به خودم یاداوری کنم.... 

آدم هارو بیخیال. 

کار خوبه خدا درست کنه..... 

دلم برای 17_18سالگیم تنگه

اون روزا اوج دلشکستگی هام بود، اما چقدر فاصلم کمتر بود تا آسمون

الان هم دلم میشکنه نه به شدت اون روزها ولی رابطم باهات خرابه!!! 

ویران بشوم آباد کردن بلدی؟؟؟ 

دلم میخواد بکوبم از نو بسازم! بزنم خودم و بپوکونم، پایه هام تو 18سالگی ریخته شد محکم محکم باقیش و خراب ساختم!!!! خراب کردم

تا یجایی حواسم بود، بعدش دیگه رفتارها شد عادت، خراب کردم

خراب...... 

خراب... 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan