دیوار نوشت های آلاء


ممنونم ازت خدایا....

الحمدالله رب العالمین علی کل حال.... 

نمیدونم برای کدوم نعمت ازت تشکر کنم

فقط این چند روز انقدر لطفت روی سرم بارید که هرلحظه فقط دلم میخواست بغلت کنم و ازت تشکر کنم

ممنونم ازت خدایا که شدم امام رضایی

ممنونم ازت امام رضا جان جان

بخاطر مهمون نوازی خوبتون

اخ که چقدر برف روز اول لذت بخش بود

نقل از آسمون میبارید.... 

و احساس میکردم همه این هارو برای حال دل من تدارک دیدید

میدونید چقدر من عاشق برفم😍

وقتی ساعت 4صبح از ون پیاده شدیم برف شروع به باریدن کرد

دلم برات رفت که❤️

با عجله خودم و رسوندم حرم و سلام و قربون صدقه 

و رفتم برای امتحان... 

قبولیم تو امتحان هم لطف شما بود

اخ چقدر ارزوی پوشیدن اون ردای سبز و داشتم... 

این هم از لطف و کرم بی نهایت شماست

از امروز خودم و هر لحظه در محضر شما حس میکنم 

امیدوارم شیرینی این دیدار از یادم نره... 

جانان نذار فاصله بیفته بینمون

دلم لک زد برای وجب به وجب صحن و ها و رواق ها.... 

چطور دورت نگردم❤️

خدایا ممنووووووونم

خوش به سعادتت عزیزم

برای ماهم دعا کن عزیزم اول از همه ظهور امام زمانمون دوم شفای مریضامون سوم شادی همه مردم

مرررسی😍😘😘

فدای تو بشم الهی
تا نیایی گره از کار کسی وا نشود
اللهم عجل لولیک الفرج 

سلام آلای عزیزم😍

واقعاً خوش به سعادتت 😍

زیارت قبول عزیزم

التماس دعا❤

سلام محیای عزیزم
قربونت برم
الهی که هر ارزویی داری براورده به خیر بشه

مثل همیشه التماس دعا آلای خوبم♡

الهی دکتر بشی
یه دکتر درست درمون

ای جونم:)

مبارکه‌خواهر بزرگه:)

کلی التماس دعا:) 

 

فدای تو بشم
کلی ارزوی خوب برای تو

التماس دعا

حاجت روا بخیر برای سلامتیتون دعا کردم

واقعا؟

ممنونم واقعا نیاز دارم... امیدوارم خودت هم سلامت باشی. و همه ی آدمهای مثلِ ما و اصلا کلا همه دیگه....

والله

بله
دکتر خیلی خوبی پیدا کردم 
اگر نتیجه گرفتم حتما اینجا اطلاع رسانی میکنم
کلا یه علم جدید
علمی که ملکه انگلیس و درمان کرد !!
توکل برخدا 

نایب الزیاره ما هم باش

حتما
ان شاءالله پدر بزرگوارتون روحشون فیض ببره
ان شاءالله که عاقبت بخیر بشید 

مرسی آلا ..

همش دعا میکنم اگر که قراره دکتر بی وجدانی بشم دکتر نشم...

ان شاء الله که دکتر باوجدان میشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan