دیوار نوشت های آلاء


ناله بس!

بسم رب الحسین 

از امروز تصمیم گرفتم برای همیشه ناله کردن و بس کنم

و چیزی از سختی های زندگیم هیچ جایی نه حرفی بزنم نه جایی بنویسم

توکل بر خدا 

معتقدم هرچی بگم و گله کنم نه تنها مشکل حل نمیشه بلکه بیشتر هم میشه

همینجا از هکه حرف هایی که زدم توبه میکنم:-/

واقعا نیتم فقط خالی شدن ذهنم و ارامشم بود اما دریغ از اندکی خالی شدن ذهن

دریغ از آرامش

امشب از رسول مهر و مهربانی کمک میخوام کمی بهم تحمل و صبر بده

باید برای این منظور یکم روابطم و محدودتر کنم!!! 

فعلا کسی و نبینم تا مجبور به درد و دل نشم

حدالامکان چت نکنم

شاید تلگرامم موقتا پاک کردم

تو اینستاهم باید کمتر سرک بکشم

همین بیان هم باید جایی بشه برای نوشتن اتفاقات خوب

حرفای بد و غیبت و راز ها فقط توی دفتر شخصی و گل گلی خودم

 

صحبت کردن اونقدرا بد نیست ، همینکه بفهمی یکی هست به حرف دلت گوش کنه خودش یعنی آرامش 

خدا هست دیگه گوش که میده هیچ حل هم میکنه مشکلات و

http://panahian.ir/post/5456


+ کار خیلی خوبی کردید رفتید پیش روانشناس.

ان شاءالله به حق این شب بزرگ، قدرت حل کردن تمام مشکلات بهتون داده بشه.

بابت کلیپ ممنون واقعا
الحمدالله علی کل حال
یادش بخیر یه زمان چقدر این ذکر و میگفتم 360بار در روز یادم نیست تعداد رگ های بدن بود یا چی! توصیه یه عالمی بود انجامش میدادیم.... 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan