دیوار نوشت های آلاء


مرگ موشی به نام دارو

اوایل که از کهیرهایی که میزدم و خارش های وحشتناکم خسته شده بودم... 

که فهمیدم عوارض داروهامِ و طبیعیه

بعد از مدتی معده درد گرفتم دکتر گفت مهم نیست عوارض داروِ 

سر درد های وحشتناکی میگیرم دکتر میگه عوارض داروِ

داروهات و قطع نکن

یکی دو ماهی هست مفصلام کلا درگیرن

که فهمیدم اینم از عوارض داروِ!!!

به دکتر میگم این داروها فایده ای هم دارن؟

درمان میکنن بیماریم و؟ 

با قاطعیت گفت نه!!!!!

این دارو پیشگیری میکنه از سرطان!!!!

همه درد و مرض هارو بگیرم تا شاااید سزطان نگیرم در اینده!!!!

مدتی بود زبونم زخم میشد و شکاف برداشته زبونم

خیلی وحشتناک طوری که اب میخدرم انگار دارم اسید میخورم!!!

که امشب تو گوگل سرچ کردم علت این زخم های زبونم و بفهمم 

همش نوشته بود سرطان دهان

رفتم یه سری زدم عوارض قرصی که 6ماهه دارم روزی 6تا میخورم و چک کردم

فهمیدم این زخم هم عوارض همین قرص کوفتیِ

 

حالا نوشته عوارض چندانی وارد نمیکند! 

بیا بُکُش راحتمون کن خجالت نکش!!!!!!

باورتون میشه من همه علائم و دارم! 

میخواستم این و استوری کنم پشیمون شدم

گفتم درد دلم و اینجا بنویسم یکم سبک شم

از فردا میفتم دنبال این علف های گیاهی

میدونم اوناهم درمانم نمیکنن 

اما اینم نیدونم که حداقل بقیه جاهارو داغان نمیکنن

بدجور کم اوردم

درد روی درد... 

نیشه یه بار دیگه فقط یه بار دیگه خودم و سلامت ببینم

خدایا این انتقام الهیِ یا امتحان الهی؟ 

 

سلام و خسته نباشید .وبلاگ زیبا و خوبی دارید.اگر مایل به تبادل لینک هستید خوشحال میشم با سایت روبکا تبادل لینک(پیوند دوستان) داشته باشید با این کار به مدت کمی بازدید شما افزایش پیدا میکنه.منتظرتونم حتما بهم سر بزنید 

سلام ساناز
مایل نیستم:) 

چکار میکنید با خودتون

اگر میتونید دکترتونو عوض کنید

نمیدونم اون دارو برو برای چی مصرف میکنید ولی دارید با جونتون بازی می کنید

اگر ضد افسردگیه دهها جایگزین مناسب دیگه هست

باز صد رحمت به داورهای سنتی و گیاهی..اگر خوب هم نکنن حداقل عوارض ندارن

مشکل روده دارم
گویا تو ایران دوتا پزشک دارن روی بیماری من کار میکنن!!! 
ایشون یکی از اون دوتاست! 
اسم بیماریمIBD
داروهایی که قبل از این مصرف میکردم خیییلییی وحشتناک تر بود
خیییلییی ... 
اینجا نمیشه نوشت که چطور و چه داروهایی مصرف میکردم
این از بقیش بهتره 
ولی داره دیگه پوستم و میکنه!
دکترم میگه تحت هر شرایطی فعلا باید بخوری !! 

انشالله ک سلامتی حاصل بشه

ولی داروهای شیمیایی عوارض بدی دارن

اگر میتونید بیشتر تحقیق کنید و از داروی سنتی هم غتفل نشید..شاید با همون خوب بشید

تو فکر داروهای گیاهی ام
یه ترسی هم که وجود داره متاسفانه خیلی از این دکترهای سنتی دکون باز کردن برای خودشون:/
به اونها هم کمتر میشه اعتماد کرد
تشخیص خوب و بد بین طبیابشون سخت شده!
حتی خیلی از به نام هاشون خیلی ضررها وارد کردن

بله متاسفانه

ولی از کسایی که میشناسن بپرسید

دکترای سنتی خوب هم کم نیست

توکل برخدا باید هر دو رو باهم داشت
اگر نتیجه گرفتم حتما اینجا اعلام میکنم

ایشالا زودتر خوب میشی آلا. این عوارض هم برطرف میشه ایشالا. برات با تمام وجود دعا میکنم

دلخوشم به دعای دوستای گلم

آرزو سلامتی میکنم براتون

ممنونم 

انشاالله زود خوب شی :(

ممنون مهساجان

عزیزم ان شالله خدا بهت سلامتی بده

منم متاسفانه فک کنم یه روزی با عوارض دارو از دنیا برم! 

فکر کنم در اخر یه بیماری بیاد به اسم عوارض دارو!
همه مرض هارو یکجا داشته باشیم 

ان شاالله بهتر بشید

کسی نخواد بمیره دکترها میکشنش

ممنون
دکترا نمیکشن دکترا انقدر مریضمون میکنن تا اخر عمر دستشون تو جیب ما باشه

سلام 

 

وای وای خوب دکتر عوض کن 

گاهی میبینی ی دکتر مثلا تخصص معمولی خیلی بهتر میتونه آدم درمان کنه 

باز نمیدونم ی کم در مورد دکتر تحقیق کن 

ان شاءالله بهتر میشی عزیزم 

سلام
دکترِ خوب، نیست!!!
انگار بیماری ماها شده یه تجارت برای پزشکا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan