دیوار نوشت های آلاء


میترسم

من از قوی بودن میترسم!

از آن جنس قوی بودن ها که در ذهن اتفاق نمی‌افتد… 

که فقط تظاهر است، نمایش قدرت است…

از آن ها که وقتی کسی غمی دارد، سکوت می‌کند، معمولی رفتار می‌کند، لبخند می‌زند تا به همه نشان دهد که محکم است 

اما در حقیقت آنقدر به گذشته فکر می‌کند که امیدهایش زیر خروارها حسرت دفن می‌شوند، و احساس زنده بودن را از خودش می‌گیرد …

قوی بودن، خودسانسوری نیست 

سکوت نیست…

گریه کن !

فریاد بزن 

به در و دیوار مشت بکوب 

دلت را خالی کن

اما بعدش روی پاهایت بایست و خودت را جمع و جور کن…

اما بعدش…

به بعدش فکر کن!


پ ن:من از دوشنبه میترسم خدا😢

سلام
مگه دوشنبه چه خبره ؟
سلام

تیکه برداری روده دارم😭😭😭😭😭
منم از اینجورقوی بودنا ترس دارم ...اینجوریشم نمیشه گفت قوی بودن.

هنوز کوتا دوشنبه عزبزمممم 
برات نور و دعای قشنگ فوووت میکنم حالت خوبه خوووب باشه❤
از پس فردا باید اماده بشم برلی دوشنبه رژیم مایعات شروع میشه

خیلی برام دعا کنید
ان شاالله موفق میشیییی
چشم
دعات میکنمممم
ان شاالله

تلقین خیلی مهمه به دلت بد راه نده💕
چشم
خیره ان شاءالله
نگران نباشید .

خدا بزرگه
توکل بر خود خدا
نگران نباشین .‌یه خدای خیلیییی بزرگ و قدرتمند حواسش بهتون هست و خودش قول داده بعد هر سختی ، آسونیه .... میدونم به اون خدا که فوق العاده مهربونه ایمان دارین 
پس نگران نباشین :) خدا اونایی رو که دوست داره ، خیلی امتحان می کنه ... و باید قوی بمونین و در کنار تمووووم غصه ها و دردها و سختی ها ، بلند بلند  بخندین و از خنده تون کیف کنین . با جون و دل تلاش کنین و به حرف آدما توجه نکنین 
حواستون باشه که خدا همممممییییشه حواسش بهتون هست و با لبخند منتظره تا شما با سختیا و درد ها بجنگین و بگین که میتونین :)
باور کنین که اینا شعارای مسخره ی هرروزه نیستن .‌‌چیزایین که دارم می بینم و تجربه میکنم :) 


و خدایی که به شدت کافیست....
نترس رفیق 
توکل کن به خدا 
درد داده درمونشم میده ،الهی که دوشنبه خبرای امیدوار کننده بشنوی:)
ممنونم
توکل برخدا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan