دیوار نوشت های آلاء


بیماری گرانفروش

ییماری گرانفروش!

به تو می اندیشم همراه این سالهایم!

به تو بیماریِ #وفا دارم.

دوسال است بامنی، همه جا، هنگام غذا پختن/خوردن، خرید، در مهمانی ها، سر تمرین موزیک، در راه، در راز و نیازهایم، در خوابم، #ریلکسیشن های کوتاهِ تویِ دستشویی، در دفتر #خاطراتم، حتی در #ذهن #دوستان و خانواده‌ام.

حتی وقتی حواسم پرت میشود، می‌فهمی، توجه‌ام راجلب می‌کنی و اصلا کوتاه نمی‌آیی.

قُلابت خوب جایی گیر کرده!

لَج میکنی، من در تلاشم بالا #بکِشم و تو پایین می‌کشی وزنم را،

مراقبم از کم خونی به #کُما نروم، تو هوشمندانه حواست هست که خونم همین پایین پایین‌ها بماند. من ولوُم درد را، با هزار زحمت کم میکنم، تو، نمیدانم چطور، سریع زیادش میکنی...

#داستان طولانیست و تو انگار قویتری... دیگر #احساس میکنم نَکند تو اصلا ناخوانده نیستی!؟، شاید نباید باتو جنگید، خودی هستی، یعنی بودی.

با خود فکر می‌کنم، شاید آمدی چیزی بگویی، مثل همه بیماری‌ها، شاید آمده‌ای برایم #پرده برداری، از کار هایی که هنوز خوب بلد نیستم، #قابلیت هایی که هنوز ندارم، لِم هایی که باید بیاموزم. گویا من هم، علیرغم باور خودم، خیلی گیرایی خوبی ندارم و گویا تو هم #معلم بی‌خیال نَشویی هستی، چرا که هنوز #سایه ات مُستدام بالای سرمان است...

ولی خب مطمعنا #گرانفروشی، عجیبی! فقط با #خون و #درد معامله میکنی.

به هر روی، ناراضی نیستم از بودنت. بی دلیل نمی آیی!

باش، گرانفروش، #آموختن و #رشد کردن را دوست دارم.


متن از تماشاگر

http://yektamashagar.com/


پستش و که تو اینستا دیدم کلی باهاش اشک ریختم😢

درد مشترک بود پیامش و با گوشت و استخونم درک کردم

پسر مبتلا به کولیت که قلم خیلی قشنگی هم داره صفحاتش و تو اینستا و تلگرام و گوگل میتونید دنبال کنید

چه قدر تلخ:((((
ان شاالله که حالت خوب میشه عزیزم:)
حال همه ی کسایی که درد دارن!
تلخ مثل زهرمار
الهی به زودی کام هممون شیرین بشه با درمان این درد بی درمان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan