دیوار نوشت های آلاء


دلم فقط با تو آروم میشه

دلم میخواد این دل خسته و شکسته رو بردارم ببرم یه گوشه تا اروم شه برش گردونم

تنها جایی که تصورش هم آرومم میکنه فقط یکجاست...

حرم 

شب

صحن انقلاب...

وقتی تو باشگاه استاد میگه چشمات و ببند و تو یه دشت قدم بزن من تو حیاط صحن انقلاب قدم میزنم ....

آخ که چه لذتی داره...


مدام این آهنگ و زمزمه میکنم زیر لب

میشه نگام کنــــــــــــــــی راحت شه زندگیم....

دلم یک بلیط مشهد میخواهد ترجیحا بی برگشت....



سلام

حتی تصورشم قشنگه ...
سلام

درسته....
اگر رفتم به جای تو در صحن انقلاب قدم خواهم زد و برای دلت قرار خواهم خواست
ان شاالله
آخ که چقدر دلم میخواد 
بهش بگو هوای دل بیقرار مارو داشته باشه
از علیزاده :)
هر کسی جایی رو دوست داره آلا جان !
امیدوارم حالت خوب باشه :)
خیلی اهنگش قشنگه
اره واقعا جنگل و دریا و پاساژ و همه رو امتحان کردم 
اما صحن انقلاب یه چیز دیگست:)
ممنون ارام عزیزم
صحن دوستداشتنی من ^_^
ان شاءالله فردا بجای تو رو به گنبد آقا توی صحن انقلاب سلام خواهم داد
البته که آقا از دلت خبر داره و بُعد مقصد نبوَد در سفر روحانی : )*
چقدر دلم براش تنگه
خیلی سلامم و به اقا برسون
فقط خودش از دلم خبرداره
ایشالا آقا بطلبه
ان شاالله ....

ان شاءالله به زودی قسمتت بشه
ان شالله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan