دیوار نوشت های آلاء


تو بحرش نرو

خیلی که بهش فکر میکنم سرم درد میگیره

ناراحتی و استرس برام خوب نیست

وقتی بخوام به کسی راجب مشکلم توضیح بدم

بهم دکترهای مختلف و معرفی میکنن 

نمیدونم دکترهای مختلف کاری از دستشون برمیاد یا نه 

بیماری ای که درمان نداره دکتر چه غلطی میخواد کنه اخه

شاید درمانی براش وجود داشته باشه که شما بی اطلاع باشی
امیدوارم 
خدا کمک کنه
بهتر باشی عزیزم..خوب میشه به امید خدا حالا شاید کم کم :)
توکل برخدا 
به امید روزی که واقعا خوب بشم
شاید درمان قطعی نباشه براش ولی بالاخره یه راهی هست کم بشه

دنبال درمان قطعی ام من
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan