دیوار نوشت های آلاء


ظهر

کارهای خونه به نحو احسن تموم شد ناهار هم گذاشتم

حالا من موندم و بیکاری و فکر و خیال:/

خداجون لحظه هام و خودت پر کن با خودت:)

انقدر ازت دورم که ....

تا چندصفحه قران میخونم حس میکنم خیلی کار شاقی کردم و خسته میشم

بعد نماز بیست دیقه که پای سجاده میشینم انگار کوه جابجا کردم و شیش ساعت نشستم یه جا:/

باید خودم و عادت بدم 

من که کاره ای نیستم تو آدمم کن *_*

خدا قوت عزیزم 
نمیدونم آلاء چرا زمان زیادی برای هر کاری میذارم ولی نماز و قران رو نه 😔
ممنون مهربون
حس میکنم چون عادت نکردیم
به نماز و قران عادت نکردیم:'( برامون سنگینه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan