دیوار نوشت های آلاء


یا امام زمان

یا امام زمان از ته دلم از،شما کمک میخوام

اصلا خودتون و میخوام

بسه دیگه 

امروز اتفاقی تلوزیون و روشن کردم مجری میپرسید اگه بگن امام حسین تو اتاقه چه میکنی

به جوابش فکر کردم

گفتم اگه قرار باشه یه روز شمارو ببینم حتما ازتون گله میکنم

میگم کجابودید 

خسته شدم از زندگی بدون شما

چرا نمیاید

اقا والله خسته ام 

چقدر بدون شما زندگی کنم

میشه بیاید ...

دلم داره میترکه اقا 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan