دیوار نوشت های آلاء


اطرافیان

توقع نداشتن خیلی چیز خوبیه 

من توقع ندارم از کسی ،کاش اطرافیان هم از من نوقع خیلی کارهارو نداشته باشن...

توقع دارم کمی درک کنن فقط

این بیماری یکم آروم و قرار آدم و میگیره 

هر لحظه انگار دسشویی داری 

مدام تو دلت آشوبه 

گلاب به روتون گلاب بهروتون هرکسی اسهال و تجربه کرده میبینی دلت چطور میپیچه و احساس میکنه باید تا دستشویی بدویی؟؟

فردا مبتلا به ibdتو این حالِ ۲۴ساعت

خجالت میکشم از جواب دادن به تلفن بیشتر از دودیقه نمیتونم صحبت کنم

الان که تا اینجا نوشتم باید محل و ترک کنم و برگردم...

یه بیقراری ای تو چهرم حس میشه و همه توصیه میکنن نگران نباش

من دل آشوبم نگران نیستم و این بخاطر حال جسمیمِ نه روحیم

من دختر پر انرژی و شادی بودم الان این گوشه گیریم باعث شده فکر کنن ازشون فاصله میگیرم

نمیخوام فاصله بگیرم مجبورم

داروها به شدت روان کننده هستن 

خجالت میکشم از مهمونی رفتن اینکه تو نیم ساعت باید ۶بار برم دستشویی

فعلا اوایلشِ تا یکم عادت کنم طول میکشه

دخترعمو دیشب برام جلسه زیارت عاشورا گرفته بود و از خودم دعوت کرد ازش معذرت خواهی کردم و گفتم نمیتونم بیام 

ناراحت نشد و گفت اذیتت نمیکنم برات دعا میکنیم

خوشحال شدم از این همه شعور و فهم 

فامیل با درک خیلی خوبه
هر چیز اولش سخته ؛ خدا واسه هر دردی درمانی گذاشته:)
تقریبا همه فامیل به گوششون رسیده مدام تماس میگیرن 
از،طرفی هم دوستام فهمیدن...
جواب هم نمیدم دلخور میشن
وقت نمیکنم جواب بدم
چقدر دوست و رفیق داری:)
یکی از دوستام متوجه شد و به همه دوستای دبیرستانم خبر داد
دوست خیلی دارم دوست خوب انگشت شمارن
خب هر درمانی و دارویی عوارض خاص خودش رو داره
دوستی داشتم بخاطر خوردن قرصهای اعصاب همیشه خواب آلود بود و هر جایی گیر میورد میخوابید همه فکر میکردن معتاد شده ولی بعدا کلی ازش حلالیت خواستن که پشت سرش حرف زده بودن

اسم وبلاگت رو که دیدم شوکه شدم!!!
امیدوارم به مبارز بودن خودت ایمان بیاری و به یقین برسی و پیروز بشی
ادای ادم های مبارز و در میاریم 
شاید کم کم رومون اثر بذاره 
از مبارز هم خوشم نمیاد البته حس جنگیدن بهم دست میده 
اما باید بجنگم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan