دیوار نوشت های آلاء


کفاره گناهام

میدونم که اینها کفاره گناهامه گله ای ازت ندارم خدا

منتی هم به سرت ندارم که گله ندارم

امیدوارم بعد درمان گناهام هم پاک بشه و روحم درمان بشه

خدا هیچوقت از بنده هاش روشو برنمیگردونه
من فکر میکنم تو همین حالاش هم پاکی
یه وقت هایی خودمون باعث میشیم نعمت نغمت بشه 
تا پاکی خیلی زمان لازمه
يكشنبه ۸ مهر ۹۷ , ۱۶:۰۴ آقای سر به هوا :)
خدا رحیمه:)
اللهم اغفرلی الذنوب التی تحبس الدعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan