دیوار نوشت های آلاء


به همه چیز شک کردم

چقدر روابطم و خراب کردم بخاطر دفاع از نظام و انقلاب... 

چقدر رو حرف خودم ایستادم

این مدت تو گروه های دانشگاه با استادام با دوستام با همه بحث کردم! 

از یه جا به بعد سکوت کردم،

سکوت کردم و عقب نشینی کردم

فقط نگاه کردم، شاید من دارم اشتباه میکنم؟ 

الان شک کردم به همه باورها و ارمان ها و ارزش هام

نه همه ی همش

من عاشق قران و اسلامم

اما دین رو از نظام جدا میدونم

دلم نمیخواد سیاست و قاطی دین کنم

وقتی گفتن دین از سیاست جدا نیست و تو سیاستمداری گند زدن

دین مردم و خراب کردن... الان نه سیاستی مونده نه دینی

دلم میخواد رها کنم این سیاست مریض و فاسد و بچسبم به دین قشنگم

به خدای عاشقم به خدای مهربون و کریم و بخشنده ای که همیشه حواسش بهم بوده

لعنت به سیاستتون

انگار یه پروژه‌ی دین گریزی راه انداختن وگرنه دین خودش به تنهایی چیز بدی نیست، کلا اعتقادات مردم رو سست کردن

دقیقا منم به این نتیجه رسیدم
دین خیلی قشنگه
حتی خیلی از دیندارا هم درست دسن و نفهمیدن
کسایی که فکر میکنن خودشون خدان و فقط راه خودشون درسته صبح تا شب همه رو قضاوت میکنن

کلا این روزا من خودم از هر چی بحثه فراری ام 

منم تو سکوتم دیگه

https://fa.m.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%BE%DB%8C%DA%86_%D8%B3%DA%A9%D9%88%D8%AA

دوستانی که می گویند سکوت کردم

خواستم بگم این خواست دشمنه 

که بچه مذهبی ها وارد مارپیچ سکوت بشن

نتیجه این مارپیچ خیلی وحشتناکه

وقتی نمیدونم حق چیه

کاش دین رو با سیاست کثیفشون قاطی نمیکردن.

والا بخدا
یا سیاستشون و تغییر میدادن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan