دیوار نوشت های آلاء


استوری و طرح یه سوال

  


هوالرحیم

امروز به این فکر میکردم که چه تصویری از من تو ذهن اطرافیانم هست

و اون   سوال پرسیدم

از همه آدم ها طرح لبخندشون توی ذهن خودم هست هرعزیزی و بخوام تجسم کنم یاد لبخندش میفتم

خوشحالم که عزیزایی دورم هستن که خوبی هام و میبینن و بدی هام و به روم نمیارن😊

چقدر خوبه که از خودمون خوشی بجا بذاریم و اگر یه روز نبودیم یا دلشون برامون تنگ شد یاد لبخندمون بیفتن

هیچوقت تو زندگی دلم نخواسته و دلم نیومده کسی و از خودم برنجونم اگر ناخواسته دلی و رنجوندم همینجا عذر من و پذیرا باشه😊

پ ن:سرنوشت تو موقعیتی قرارم داده که قدر تک تک اطرافیانم و بدونم و 

لمس کنم دنیا چقدر کوتاهه و زندگی چقدر میتونه خوب باشه اگه دلیلِ حالِ خوبِ هم باشیم😊

۱۵بهمن۹۷

اظهار لطف دوستان:


قهرمان المپیک صفحم و دنبال میکنه و برام خیلی جالب بود که از نظرش ادم باشخصیتی هستم خداروشکر:)


دوستای دوران پیش دانشگاهیم متفق القول من از من بعنوان دلقک خاطره دارن شرورترین بچه های مدرسه بودیم و شادترین 

پ ن: شما چه تصویری از من توی ذهنتون دارید

واقعا خیلی خوشحال شدم که همه دوستام من و به خنده رو بودن و مهربون بودن به یاد دارن 

مسولیتم سنگین تر میشه و باید تا اخر عمر همینطور بمونم ان شاالله

خدایا هزاران مرتبه شکر بخاطر این عزت و احترامی که خودت بهم دادی 

سلام :)
از نظر ما هم یک بانوی باشخصیت و بامتانت هستین ...
سلام
لطف دارید
از نظر من هم یک پدر جا افتاده اهل ادب با محاسن سفید!!!!!!
یک ماه تا تولد ...
:)
چه جالب یادم نبود
صبور 
با ایمان 😍😍😍
قربون تو دختر مهربون و خوش قلب و باخدا برم
مهربون ،صبور،بااخلاق،دوست داشتنی😍😘💕
😍😍😍من و اینهمه خوشبختی....
اسمت و که میبینم ناخوداگاه میخندم 
تو برای من دختری با خنده از ته دلی
دوشنبه ۱۵ بهمن ۹۷ , ۱۹:۰۱ آقای سر به هوا :)
اشپزی خوب و صبوری:))
آخی...
شماهم آقای شوخ و مودب که حریمش و حفظ میکنه
سلام 
جواب :
یه متن شاعرانه یا متن داستانی بخونید که من جواب سوالتون با توجه به صداتون بگم :))

سلام
پارسال یه کلیپ برای تولدم گذاشته بودم:)
صدام بد نیست😅
کجاست ؟!:))

حذف شد😢😢😢😢
تو وبلاگ قبلی
شاید امسال دوباره یه کلیپ بذارم
یه دختر خوب و مهربون که خیلی با معرفته :) 
من ایدی اینستات ندارم واسه همین اینجا میگم :)))
ای جانم لطف داری
آی دی اینستامم فرستادم
سماهم بانویی پراز انرژی مثبت
حالا گریه نکن :))
رو به دوربین لبخند بزن :)
آفرین :))


+
 پس قبل از اسفند بیزحمت باشه :))
اسفند آغاز خونه تکونیه :|:(
ممنونم 

*_*
چیلیک


تا15اسفند کارهاتون و نموم کنید لطفا😀
عهههه خب تو قسمت کد css قسمت کامنت ببین ادرس عکس (jpg یا png) هس یا کد html :) ببین کجاشه 
سر در نیاوردم:')

http://freedom22.blog.ir
این وبلاگشه خعلی خعلی مهربونه اوستای این کاره از خودش بپرسی بهتر راهنمایی میکنه
مرررسی
اینستا بهت پیام دادم
خواهش میشود عزیزم
دلتون خوشه ها :))
من هر سال از دی ماه شروع میکردم ۲۵ اسفند تموم میشد 
الان که تهرانم ،  اسفند شهرم هستم ایشالا بعد حساب کنید که کی شروع کنم بعد کی تموم میشه ؟!:))

یادم ننداز کلی کار دارم 😂
فرشام و نشستم پرده ها...
موکت ها...
ظرفا باید بره تو وایتکس
کمد دیواری😢😢
یا خدااااا
من الان شمال چه میکنم 😲😲😲
کدبانو
صاف و صادق
قوی
:))
لطف داری دختره مهربون و صاف  و ساده و خوش قلب
دوستِ من
عجیج من
دختر احساساتی و خوش قلب
:) مهربونی و متانت خیلییی ویژگی های نابین 

به نظرم شما یه شخص منظم مهربون هستین با تفکراتی درست و اراده ای قوی :)
این لطف خداست خداروشاکرم فقط

شما خیلی لطف دارید


قوی و کدبانو:)
من که همیشه ناله میکنم :'( قوی نبودم:'(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan