دیوار نوشت های آلاء


بدترین شب و روزهای عمر

دارم بدترین شب و روز های عمرم و سپری میکنم

اونایی که این روزا کنارم باشن و حالم و خوب کنن تا ابد تو زندگیم نگه میدارم

بقیه رو تو همین روزای تلخ میذارم بمونن و ازشون رد میشم

برای حال خوب دلت دعا میکنم..

دعا کن برایم دعا خوب است، دعا اثر دارد... 

ظاهرا کاری بیش‌تر از دعاکردن از دست ما بر نمیاد

خدا ایشالا اوضاع‌تون رو به سامان کنه

ان شاءالله.... 
دعا معجزه میکنه
دوشنبه ۱۶ تیر ۹۹ , ۱۱:۲۴ آقای سر به‍ راه

دست خدا تو دستت

ممنونم
یدالله فوق ایدیهم

نمیدونم چی بگم توکل به خدا 😔

توکلم فقط به خودشه

دعا می‌کنم زودتر حالت و اوضاعت بهتر و بهتر بشه آلاء❤ توکل به خدا

ممنون عزیزم توکل برخدا

واقعا دلم میخواد مشکلت حل شه

تنها کاری که من میتونم انجام بدم، دعا کردنه

انشاءالله به زودی میای از آروم شدن اوضاع برامون مینویسی

ممنون عزیزم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan