دیوار نوشت های آلاء


دعوت شدم تلوزیون

ساعت9شب گوشیم زنگ خورد از بچه های انجمن دانشگاه گفت فردا میری تلوزیون؟ 

یه برنامه میخوان ضبط کنن از بچه های روانشناسی میخوان تو هم فن بیانت خوبه و اوکیی میری؟ گفتن یه خانم مانتویی باشه ما تو رو معرفی کردیم

گفتم موضوع چیه گفت گفتمان میکنید دانشجوها دورهم

گفتم تجربه جدید هست امتحانش میکنم

فردا صبح به ادرسی که داده بودن رفتم

دوتا خانم دیگه هم بودن که اون ها از قبل موضوع رو میدونستن حتی متن نوشته بودن که چی بگن من حتی موضوع رو نمیدونستم

کارشناس اومد یه روحانی

موضوع چیه؟ 

ما قرار هست درباره ازدواج دانشجویی صحبت کنیم

اول پرسیدن با ازدواج دانشجویی موافقید یا مخالف گفتم سوالتون کلیه شخص به شخص فرق داره نمیشه کلی بگیم برای یکی خوبه برای یکی نه و الان مشکل اقتصادی و معیشتی گریبان گیر همه است

همه یه دور صحبت کردیم از پشت مدیر تولید و فیلمبردار و همه اشاره میکردن چالشی کنید بپرید وسط حرف هم هیجان و بالا ببرید جو میدادن

یکی از شرکت کننده ها هم بازیگر بود از طرف خودشون بود، در اخر فهمیدیم

حاج اقا هم من و دعوت کرده بود هی بگه روانشناس ها اینجور میگن من اعتراض کردم چندبار که اینطور نیست 

میگفت بهترین سن ازدواج سال های اول ورود به دانشگاه هست روانشناس ها هم میگن!!! 

هرچی دلش میخواست میگفت، میگفت روانشناس ها میگن اشاره به من بدبخت!! 

در اخر دوباره پرسید کی مخالف هست کی موافق اون دوتا دختر مخالف بودن گفتن تو موافق باش

من هم میومدم حرف بزنم همش میخواستم دو طرف طیف و در نظر بگیرم

مثلا میگفتم تو این اوضاع اقتصادی رسم و رسوم ها و جشن های مجلل و فاکتور بگیرید از اونور دخترای خانواده های مرفه میومد در نظرم که الان این میگه ساده زیست باشید روانشناس هم هست مثلا

منجلاب بدی بود کاش هیچوقت نمیرفتم 

اما ان شاءالله هرچی هست خیر باشه

چندتا جمله طلایی هم گفتم که قشنگ جنبه وایرال شدن داره

امیدوارم حیثتم نره فقط😅

منتظرم زودتر روز دانشجو بشه پخش بشه ببینم چیه

اضطراب دارم 

ولی من تو ذهنم این بود که فاطمه تو نماینده قشر ضعیفی این دوتا خیلی سطح بالا حرف میرنن و توقعاتشون بالاست تو یکم فیتیله رو بیار پایبن جوون های بدبخت ناامید نشن

و واقعا خیلی از حرف هایی که زدم اعتقاد قلبیم بود

چقدر خوب که از موفقیت هات اینجا برامون میگی.خوشحالم که زندگیت روی شیب موفقیت پیش داره میره :)

مرسی یاسمن گلی

رسما رفتی قاطیِ سلبریتی‌ها :))

برید کنار سلبریتی ای نشید😅
دوتا جمله ناب گفتم اگه پخش بشه معروف میشم🤣
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan