دیوار نوشت های آلاء


وبلاگ قبلی

وبلاگ قبلی و حذف کردم بخاطر شرایط روحی سختی که داشتم

یه مرد هرزه ی عوضی اومد وبلاگم و ساخت

حالا هم داره فعالیت میکنه به اسم من

وبلاگ یک مرد

متنفففففرم ازش 

منفورترین چهره بیان اون مرتیکه است برام 

پست هاش و که میخونم کهیر میزنم 

هر پستی میذاشتم میگفت خوشبحال همسرت و به به چهچه میکرد 

بدم میومد از اینکه یه مرد من و با زنش مقایسه کنه 

یکی از علت های حذف وبلاگ هم ایشون بودن حالا اومده و با اسم من وبلاگ زده و نمیگه که من نیست

چقدر میتونن حیوون باشن بعضی ها😡😡😡😡😡😡😡

برام یه ایمیل بلند بالا نوشته بود که میخواسته من و ادب کنه ولی حالا مشخصه که هدفش چیز دیگه ای هست

برای من مهم نیست که وبلاگ زده اینکه با اسم من داره فعالیت میکنه قابل درک نیست برام

شنبه ۷ مهر ۹۷ , ۰۶:۵۱ فاطمه سادات داوری
عزیزم خوب اسم سایتش رو بگو تا من هم پست هایش رو بخونم
چرا پست هاش و بخونید جای من داده مینویسه:)
سلام
مبارک باشه
علی برکت الله :|
سلام 
متشکر
آدم مریض زیاده تو این دنیای مجازی بهش اهمیت نده بره گم شه
گم نمیشه همینجوری مطلب میذاره
این کارهارو میکنه که به من بگه من هنوز وابسته اونجام
خر نمیفهمه که من میگم هر غلطی میکنی به اسم خودت کن نه من
خیلی ها فکر میکرد اون منم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan