دیوار نوشت های آلاء


سرم حسابی شلوغه

هو الصبور ...

همیشه میگم الهی که سرت به خوشی گرم باشه و سرت شلوغ باشه

امروز ظهر خاله مهمونمون بود سر زده اومد وقتی خاله میاد همه جمع میشن خونه مامان کلی کار هست قاعدتا 

غزل هم تماس گرفته بود و متوجه نشدم تو تلگرام پیام داد زنگ بزن کار فوری دارم

تو راه گدش پزشکی بودم که زنگ زدم و گفت کجایی؟

گفتم دارم مبرم دکتر یه پنبه اندازه انگشت اشاره گذاشته بود داخل گوشم خیلی چیز مسخره ای بود ..

خلاصه گفت یعنی نمیتونی مهمونداری کنی؟

جیغ کشیدم گفتم میخوای بیاااااای خونمون😍😍😍😍

از بعد ازدواجش رفت ابهر وقتی بچه دار شد اومد خونه مامانش دیدن بچش رفتم 

مامانشیناهم کوچ کردن زنجان دیگه هم و ندیدیم😢😢

فردا قراره مامانش بیاد کرج جالب انگیزناکش اینه که باوجود اینکه عمه و عموش اطراف ماهستن 

اونجا نمیره و میاد پیش من

خلاصه که تو راه برگشت از دکتر کلی خرید کردم برای فردا

ساعت6رسیدم خونه تا همین الان سرپا بودم

کیک پختم ژله درست کردم فسنجونمم تقریبا اماده کردم که فردا بعد از نماز صبح بار بذارم خوب جا بیفنه 

برنجم و خیس کردم آشپزخونه رو برق انداختم 

دلم میخواد وقتی مهمون میاد تو آشپزخونه نباشم

فقط موند درست کردن سالاد که اون و صبح زود انجام میدم 

از طرفی فردا هم قرار بود دو سانس برم یوگا یه صبح برام جبرانی گذاشت یه بعدازظهر شیفت خودم

اون هم کنسل میشه...

شام هم خاله و خواهرا خونه منن 

خدایا سرمون و همیشه گرم شادی و خوشحالی کن 

الهی شکرررررر

الان خاله و ابجی ها و مامان دارن هر هر کرکر میخندن دارم از فضولی میمیرم دلم میخواد برم پایین 

اما خستگی مانع رفتنم میشه ...

الانم کمرم داره نصف میشه 

لا حول ولا قوه الا بالله

همیشه از دا بخواید سرتون گرم خوشی باشه

نه اینکه مشکلات نباشه مشکلات هست اما حوصله فکر کردن بهشون و ندارم:)

مشکل الان داره خرناس میکشه بیخ گوشم😂😂

خط اخرت 😁 خدا بگم چیکارت نکنه آلا

خوشی هات مستدام
الهی که هیچ وقت لبخند از صورت ماهت محو نشه
ممنون عزیزدلم
الانم بیدارم کارهام و کنم
فقط نمیدونم چه مرگم بود دیشب برنج و خیس کردم😂😂
یادم اومد این برنجم زیادی که خیس میشه لوس میشه نمیتونم خوب درش بیارم😂😂
دیشب برنجو خیس کردی؟؟ -_-
مثل بی بی من
همیشه موقع مهمونی گرفتنش که میشه هی اصرار پشت اصرار که برنجو شب قبل خیس کنین :|
من وقتی برای ناهار مهمون دارم هولم
میترسم خواب بمونم 
شب هم از استرس خوابم نمیبره 3خوابیدم از6صبحم بیدارم
نمیدونم چه مرگم بود این کار و کردم
خراب نشه صلوااااات
تا باشه از این سرشلوغی ها و گرفتاریا باشه:)
اره والا

ای جونم آفرین خانم هنرمند
همیشه سرگرم خوشی و خوشحالی و خبر خوب باشی
منم فشنجون میخوام😶😶😶😶

خط آخر 😂😂😂
فسنجون عشقه واقعا
بیا برات بپزم

😂
من متوجه شدم تو همه ی پست هایی که خوشحالی اشپزی هم هست:)
همیشه پای آشپزی درمیان است
یجا خوندم روانشناسا اثبات کردن اشپزی مانع افسردگی و اینا میشه حال و خوب میکنه
انقدخونه ما مهمون خیلی کم میاد که اگه بیاد همینقد مث تو ذوق میکنم😍😍
به خوشی همیشه کنارهم جمع بشید😍❤

+ طرز تهیه فسنجون رو حتما حتما پست کن خب؟:)
مهمون واقعا حبیب خداست...


حتما حتما
خانم کدبانو خدا قوت 
ممنون عریزم
خستگی در رفت ؟
خوش باشی همیشه :)
اوووره عالی بود خداروشکر
همچنین گلم
عزیزم :))
عزیزمی
ان شاء الله همیشه به خوشی:)
ممنون عزیزدلم
من دیر رسیدم دوباره

سلام :)
رفتن مهمونا

همیشه به شادی  و البته آشپزی و کمی هم خرناس :)
سلام
بله عالی بود الحمدالله
الان کارهای پسا مهمانی مانده:)
خدا قوت :)
ممنون
مهمونی دادن و مهمونی رفتن خیلی خوبه
خیلی هم سفارش شده

ولی واقعا هزینه ها سنگین شده
من حسابی ترکوندم دوستم برای اولین بار اومده بود بعد از سه سال فسنجون و کیک و ژله و چند مدل میوه فکر میکنم 60تومن اینا در اومد
کلی هم از غذا ها و میوه ها موند 
هزینه ها بهونست
خدا جای دیگه جلش و پر میکنه 
و پول میره اینجا نره جای دیگه میده اعتقاد من اینه

درسته روزی مهمون دست خداست و جلوتر از خودش میرسه

بابا یه روزم بچه های بیان رو دعوت کنین :)
عجب سفره ای !
بخوایم دعوت کنیم خانم هارو دعوت میکنیم😊
شما اقایون خودتون دست به کار شید اقایون و دعوت کنید
سفره رو دیدید؟
تو اینستا پیجم و دارید؟
نه ندارم
گفتم شاید اونجا عکس و دیدید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan