دیوار نوشت های آلاء


آدمی که شدم

بسم الله الرحمن الرحیم 

چیزی تا پایان تحصیلم نمونده و کلینیک مورد علاقم کار میکنم

کارگاه های تخصصی و پشت سرگذاشتم

جلسات درمان خودم تقریبا تموم شده

و الان مراجع میبینم و مراجعام اجازه ضبط جلسات و دادن

و جلسات سوپرویژن رو با خانم دکتررسولی درمانگر بین المللی هیجان مدار میگذرونم

روز به روز مسیر برام شیرین تر سخت تر و لذت بخش تر میشه

تمام وقت و انرژیم و گذاشتم برای این کار

تمام زخم ها و رنج هایی که کشیده بودم و برای خودم حل کردم و ازشون معنا ساختم برای این نقطه از زندگی ایستادم

و وقتی مراجع از دردش میگه شاید برام اشنا باشه اما من تو درد خودم گیر نمیکنم

دکتر رسولی تنها کسی بود که تمام این سالها صادقانه و خالصانه کنارم وایساد ازم ناامید نشد و این ادمی که شدم نتیجه اصالت و حضور درمانگر عزیزمِ و دلم میخواد بشم یکی مثل خودش

 

 

 

مبارکه

کی بیایم ازتون نوبت بگیریم؟

در خدمتم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan