دیوار نوشت های آلاء


درون نگری

اینستاگرام به شدت هیجانات مارو تحت تاثیر قرار میده

تو نیم ساعت یه پست میبینی شاد میشی یچی میبینی ناراحت میشی مضطرب میشی حسرت میخوری و همه هیجانات میاد بالا

در نهایت موجب اضطراب بیشتر و بدتنظیمی هیجانی و خلق پایین میشه

فعلا دی اکتیو کردم امیدوارم طولانی مدت باشه و تا زمان انجام کار حرفه ای واردش نشم

ادمین پیج کلینیک هستم همینجوری کلی بخاطر فضای حرفه ای اونجاهستم

ولی فقط باید پست های مربوط به روانشناسی و باز کنم

از تنظیم خارج نمیشم😅

توییتر هم متوقف کردم

اینجارو دوست دارم، فکر نکنم دیگه کسی گذرش اینورا بیفته

نوشتن اینجا مثل نوشتن تو دفتر خاطرات میمونه برام

 

 

دقیقا، اینستاگرام خیلی تاثیر مخربی میذاره.

اینجا دنج‌تره به قول خودت شبیه دفترخاطراتمونه.

دقیقا
پنجشنبه ۱۶ آذر ۰۲ , ۰۴:۰۷ عطاملک | قرارگاه سایبری

سلام

میتونی از شبکه های اجتماعی بومی استفاده کنید

ویترین رو برای انتشار مطلب امتحان کن

ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan