دیوار نوشت های آلاء


تولد ۲۷ سالگی

امشب شب تولدمه

حذف وبلاگ زده بودم اما از اونجایی که همیشه تولدام و با شما جشن گرفتم لغو حذف زدم....

(مطلب فوق حذف شد)

تصمیم گرفتم از امشب بالغانه تر رفتار کنم

مریم امروز اومد سورپیرایزم کرد

خیلی خوش گذشت الحمدالله

تولدت مبارک آلاء عزیز🌹

امیدوارم امسال برات پر از سلامتی و آرامش باشه. هر چی قراره پیش بیاد، امیدوارم دلت شاد و آروم باشه❤

ممنون فاطمه عزیزم❤❤
امیدوارم واقعا 🌹♥

تولدت مبارک آلا💕

امیدوارم سال جدید زندگیت ، سال واقعا جدیدی باشه برات و بهترین ها برات رقم بخوره 💖 

ممنونم همدم ماه 
امیدوارم😍😍

تولدت مبارک

امیدوارم سالم و سلامت و خوشحال باشی.

و روزای خوب و خوشی رو بگذرونی.

ممنون ناشناس عزیز... 
ان شاءالله 

سلام آلا جان:)

تولدت مبارک عزیزم❤🎂🎈🎁🎉🎊

متأسفم بخاطر حالِ دلت ...

انشاالله زندگیتون سرشار از عشق وآرامش بشه❤

وهمیشه ذهن وقلبت آروم وحالت خوب باشه

آرزوهای خوب کن برا زندگیت وآیندتون

امیدوار باش❤

 

انشاالله زندگیتون وحال دلتون خوب بشه

و۲۷سالگی عالی رو تجربه کنی عزیزم😘❤

سلام محیاجان
ممنونم🌹🌹🌹
ان شاءالله... 
امیدوارم ان شاءالله به اینده روشن... 

سلام عزیزدلم

تولدت مبارک:)

امیدوارم که زودتر همه چی درست بشه 

امیدوارم که تو تولدت خوش حال باشی از این به بعد و به هرچی میخوای برسی:)

با همه ی آرزوهای خوب:*

سلام پریسا جان 
امیدوارم
ممنون از دعاهای قشنگت

سلام آلاء جان(:

با خوندن پستت هم خوشحال شدم هم ناراحت... خوشحال از اینکه وبلاگت رو پاک نکردی و تونستم دوباره پا بذارم تو وبلاگت و باهات حرف بزنم...و ناراحت از اینکه لبات نمیخندن... خیلی بچه تر از اونیم که بخوام حرف بزنم برات جانا ولی اگه اینجا دلیل کوچیکی برای لبخند زدنته...رهاش نکن(: 

سلام عزیز دلم
قربونت برم 
بزرگواری... 

تولدت مبارک

خیلی ممنون 

الا جون تولدت مبارک عزیزم

بعضی رفتارا رو  اصلا نمیتونم درک کنم 

انشالله به هر چی میخوای برسی 

میشه نری من دلم تنگ میشه شاید کم نظر میزارم اما همیشه اینجا میام تا از حالت با خبر شم خیلی مواظب خودت باش 

ممنون مهسا جان 
رونقی نداره اینجا
و نوشتن حالم و بدتر میکنه تازه فهمیدم

تولدت مبارک آلا خانوم

بهترینهارو براتون آرزو میکنم

ایشالا سال دیگه حالت بهتر از اینها باشه

ممنون اقا حامد
ان شاءالله.... 

میلادت خجسته باد بانو آلاء✨

زنده باشی عزیزم😍😍😍🌹🌹🌹

تولدت با تاخیر مبارک 🌹

ممنونم 🌹🌹
چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۹۹ , ۲۱:۱۷ ❤ოaЯყaო👭ղმբმʂ ❤

الاء جانم خیلی وقته نیومده بودم بیان 

اومدم یه سر ب صفحت زدم دیدم که بازش کردی

خیلی خوشحال شدم

تولدت مبارک عزیزم با تاخیر 😚😚🎉

مرررررسی عزیز دلم😍😍😍😍😍خواهران غریب
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan