دیوار نوشت های آلاء


تولد ۲۶سالگی آلاء

بیست و پنج سال از عمرمون گذشت☺

از بچگی عجله میکردم برسم به ۲۵سالگی و فکر میکردم تو این سن به همه ارزوهام میرسم

ارزوهایی که خیلی هاش در حد رویا موند☺

حالا ۲۵سالمون تموم شد فقط مشکلاتمون بیشتر شد

هی باهام قد کشید و پا به پام اومد انگار تو هر تولد خدا یه مشکل جدید گذاشت سر راهم تا رشد کنم 

حالا دیگه دوست ندارم بزرگ بشم.

دوست دارم تو همین ۲۵سالگی توقف کنم...

۲۵سالگی ای که پوستم و کند 

فکر کنم نفرین شما بود!!!!پارسال یادتونه چقدر ذوق داشتم؟؟؟فکر کنم 7،8تایی پست تولد گذاشتم

امسال جز سخت ترین سال های عمرم بود !شب هایی که سحر نمیشد

روزهایی که تموم نمیشد...

امشب میرم برای ۲۶سالگی...

نه شادم نه غمگین!!!!!!

اگر دوست داشتید یه دعای قشنگ برام کنید بمونه یادگاری☺

رب قرنیت مبارک:))
من امیدوارم تو ۲۶ سالگیت حال خوبی داشته باشی
پر از نعمت و برکت و سلامتی و شادی برات باشه
رب قرن گذشت....
مرسی مریم گلی
ممنون از دعای قشنگت
تولد :)
تولد :)
تولدت مبارک :)
مبارک :)
مبارک :))
تولدت مبارک D:
🌼💜💙😘😍😚🌼😍😍💙💜😚🌼😍😘💙💜😚🌼😍😘💙💜😚
میسی 
میسی
میسی
🌹🌹🌹🌹🌹😙😙😙😙😙😙
راستی حالت خوب و زندگیت پر از عشق و محبت و سلامتی و خوشبختی 😚
امیدوارم
ممنون دعا ها برگرده به خودت
مبارکه.
الهی صد و بیست و شش ساله بشوید...
ممنونم 
خیلی زیاده برام😊
خودتون الهی 126ساله بشید
امیدوارم سال دیگه ۲۷ سالگیت رو شادتر و با خبر سلامتیت جشن بگیری
بهترینهارو برات آرزو میکنم:)
خیلی ممنون جناب سپهر
من هم برای شما ارزوی بهترین هارو لارم
مباارکت باشه:)
26سالگی شیرینی داشته باشی:*
ممنون سادات جان
ان شاالله ممنون ازت
سلام :))

مبارکههههههه
ان شاءالله عمرتان دراز و پرررررر برکت باشه :)
سلام 
تولد شما هم مبارک باشه
دوست ندارم عمرم دراز باشه
تولدت مبارک نازنین
ان شاءالله همیشه تنت سلامت باشه و لبت خندون و نگاه پر مهر خدا در زندگیت جاری و ساری باشه

🌹
ممنونم محبوب قشنگ
ان شششششاالله🌹
همچنین برای خودت
محبوب هم دختر همسایه تونه 😒😒😒😒😒
محبوبه عجیجم
😊
اون ه آخرش مهمه 😂
منظورم اون محبوب نیست محبوب و خاص و دوست داشتنی منظورم بود
بخدا اسم دختر همسایمون محبوبه:)

تولدتون مبارک ایشالله عمر شادی داشته باشید
منم دوس ندارم عمرم زیاد باشه:/
ممنونم 
بابت تبریک وبلاگتون هم ممنون*_*
شاید بزرگتر که بشیم دوست داشته باشیم
من الان ارزو دارم مامانم 200سال عمر کنه
موفق و پیروز باشید
تشکر
خیلی ممنون 
تولدت مبارک عزیزم! 
این ساله انگار برای هممون خیلی سخت گذشته ولی من به اینده‌ی روشن و خوب امیددارم :)
ارزو... از ته قلبم برات ارزو میکنم یه روزی از بالای قله‌ی ارزوهات به پایین نگاه کنی و بگی"آخیش، رسیدم"! اون حس خوب رسیدن رو برات ارزو میکنم :*
ممنون فرشته جان
امسال کلا سال سختی بود....
آخیشششش مرررسی

ایشالا دوست داشته باشی همیشه ۲۶ سالت بمونه :)
کاش سال خوبی باشه برام
تولدت مبارک آلاء جونم 
مرررسی عزیز دلم

همیشه دستت تو دست خدا باشه:)

ان ششششالله
ممنونم
تولدت مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــ:)
دها میکنم خدا در تک تک لحظات زندگیت مواظبت باشه و هواتو داشته باشه:-*
مــــــــــــــــــــــــــــرسی
ممنون از دعای قشنگت الهی آمین
عزیز دلم 
مرسی که یکسالِ دوست خوب منی؛)
چطوره جشن  اولین سال دوستیمونم بگیریم...
تولدت خیلی مبارکا جذابم :) عاشقتم :) بمونی برام :)
خداحفظت کنه برام :)
قربون تو برم الهییی
مرسی که محبت و آغاز کردی و شدی از بهترین دوستای وبلاگی من
مرسی که دل گرمم کردی 
قرببووووونت برم الهی
یختر خون گرم و خوشگل و مهربون شمالی😍😍😍😍😍😍😍
تولدت مبارک باشه آلاء عزیز. :) امیدوارم امسال بهترین چیزا برات اتفاق بیفته :-*
ممنون فاطمه جان
ان ششششاالله
الایی تولدت مبارک 😘😘😘
انشاالله امسال به همه ارزوهات برسی و سلامتیت رو بدست بیاری :-) 
خیلی دوست دارم❤❤❤❤❤❤
مرررسی مهساجونم
منم دوست دارم دختر شاد و شنگول و مهربون
تفلدت مبارک خواهر؛)
❤❤❤🎈
مررررسی کجایی تو دختر
سلام 
با تاخیر تولدتون هزاران بار مبارک 🌹🎂🎂🎂
ایشالا تولد ۲۶ سالگیتون پر از حال خوب و خوش و همراه با سلامتی باشه !


سلام 
خیلی ممنووونم
 اتفاقا تولدم امروزِ تاخیری نبود😍😍

تولدتان مبارک

سال بعد  سلامتی و عافیت کامل ان شاء الله

ممنونم
ان شاالله
سلام تولدتون مبارک
سلام ممنون استاد:)
سلام 
من در حوضه کشاورزی و ماشین آلات دام و طیور فعالیت میکنم 
میخاستم یه درخواست همکاری به وبلاگ شما بدم 

من میخوام یک ریپورتاژ از وبلاگ شما بگیرم ( متنی که واحی لینک به سایت من باشه ) و در قبالش مبلغی به شما پرداخت کنم .

اگر موافق هستید یک ایمیل برای من بفرستید تا بتونیم صحبت کنیم
سلام متوجه نشدم چی گفتید اصلا
سلام آلا خانم . خوبین ؟ :)
تولدتون مبارککککک ! امیدوارم با تمام توانتون بجنگین برای رویاها و مطمئن باشین که میتونین ...
امیدوارم یادتون نره که دنیا پره از سختی اما این ماییم که​ باید قوی باشیم :)
سلام
ممنونم...
ان شاالله از لحاظ عقلی رشد کنم؛)

 متولد چندین ؟ 

نوشتم که☺️
البته وارد 26شدم

👍خوبه 

پنجشنبه ۲۶ دی ۹۸ , ۱۰:۰۵ خرید لوستر از دکورشاپ

تولدت مبارک آلا جان :)

ممنون😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan