دیوار نوشت های آلاء


خبر جدید مهاجرت

سلام دلتنگتونم

خبر جدید اینکه جلسات تراپیم تموم شد

هر ترم دانشجوی ممتاز دانشگاه میشم

و به فکر مهاجرتم، فعلا به ایتالیا فکر میکنم 

کانادا رو هم دوست دارم برای رشته ما کانادا عالیه 

اما باید با یه میلیارد پول وارد بشی

برای کنکور ارشدِ ایران نمیخونم زبان و جدی میخونم که ایلتس قبول بشم

یه سال هم صبر میکنم ان شالله ارشد و دکترا اونورم

اونجا هم که برم محقق میشم من عاشق درمانگری ام

یه مورد ازدواج هم پیش رو دارم، موافق مهاجرت نیست

باید قید یکیشون و بزنم

نمیدونم گفته بودم که کلینیک مورد علاقم کار میکنم یا نه

درحال حاضر هم اونجا مشغول رزومه جمع کردن و مقاله نوشتنم

خلاصه که خیلی خدارو شاکرم حال روحیمم عالیه عالیه

دیگه نبودن هیچکس هیچ تاثیری تو زندگیم نداره

تنهای تنهای تنهام

و این رشد و پیشرفت و مدیون تنهایی و خلوت با خودمم

اگر ادمای اطرافم خوب بودن دل کندن ازشون دشوار بود خداروشکر که گند زدن به همه چیز مخصوصا دوستام:))) 

دوست دارم جیییییغ بکشم بگم خدایا مرررررررررررسی

 

خوشحالم از روز های بد و خاطره های بد رسیدی به اینجایی که امروز از حال خوبت برامون میگی.

قربونت برم گل
کلا چالش های زندگی همینه بنظرمـ
اگه اون روزا نبود قطعا به اینجا نمیرسیدم
من ممنون اون روزای زندگیمم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan