دیوار نوشت های آلاء


نون ساندویچ

هر جوان ایرانی حداقل یه بار با خودش فکر کرده که چرا این نون باگتا که سر صبح می‌ذارن جلوی ساندویچیا رو کسی نمیدزده


شماهم فکر کردید به این موضوع؟

من که چهارسال دبیرستان از جلوی ده تا ساندویچی رد شدم هر صبح و این سوال و هربار از خودم پرسیدم😆😆😆😂😂😂



من نیز هم فک کردم ولی جواب نگرفتم!
من به این موضوع هم فکر کردم که این مغازه ها و شرکت هایی که اشتراک مجله و روزنامه دارن و اول صبحی واسشون میذارن دم در رو چرا کسی بر نمیداره

(از دغدغه های یک جواب ایرانی!)
مجله و روزنامه که بدردمون نمیخوره
ما با اونا شیشه پاک میکنیم فقط باز نون ساندویچ میصرفه
جانا سخن از زبان ما میگویی 😂

از بس ما مردم شریفی هستیم.😊
از جایی میدزدیم که قشششنگ سود داشته باشه😑😑😑😑😑
دقیقا
پس من خارجکیم:|
سر صبح گذرت به ساندویچی نیفتاده؟

يكشنبه ۴ آذر ۹۷ , ۱۳:۱۳ آقای سر به هوا :)
من که خودم تو ساندویچی کار کردم هم نفهمیدم چرا کسی بر نمیداره؟!
یعنی برای ساندویچی ها هم سواله
واقعا چرا؟  آیکون تفکر
خدایی شماهم به ابن موضوع فکر کردید
اوهوم 
چرا ؟؟؟؟:)))
به نتیجه رسیدم خبر میکنم=)
ولی من یه بار هفت هشت تا از تو نایلونش برداشتم:))) آخه داشتیم میرفتیم کوه اونموقع صبح هم نونوایی باز نبود برداشتم عصری هم رفتم خودمو معرفی کردم گفتم من دزد باگت هاتون هستم پولشم نمیگرفتن به زور دادم بهشون:)
عههه اگه برداریم ناراحت نمیشن؟
یعنی خودشونم اماده ان ها مردم دستبرد بزنن
از فردا اگه نون ساندویچی هارو بدزدن میان من و میگیرن میگن مردم خواب بودن تو بیدارشون کردی😂😂😂😂
اگاه کنم که چرا برنمیدارن اخه
نگران فردا نباش خدا قبل از تو آنجاست
دلمون به خودش گرمه فقط
واقعنا😂😂😂😂
واخعا

سلام چونکه مسئولین کشور ساندویچ نمیخورن

سلام
اینم حرفیه 

چون باید کالباس و خیارشور و گوجه بخریم خرجمون بصرفه نیست

خوب بود😅😅

سلام ساندویچ رو نمیبرن ساندویچی یعنی چی؟

سلام نون ساندویچی ندیدی سر صبح پشت مغازه های بسته

دیگه ازین به بعد میدزدن

دیگه بیرون نمیذارن خودشون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan