دیوار نوشت های آلاء


دل خوشی های صد کلمه ای

دلخوشی ها کم نیست...

یکی از بزرگترین دلخوشی های من همین فصل پاییزِ

خوردن خرمالو های گس،رسیده،له شده هرطور که شده...

عطر نارنگی😍

اخ وقتی بوی نارنگی رو دستات میمونه

راه رفتن رو برگای زرد و خشک و با هیچی عوض نمیکنم

هر غروب برم تو پارک و فقط به صدای برگا گوش بدم و رقصشون و تو اسمون نظاره کنم

من دیوونه این فصل رنگی رنگی ام

تماشای درخت انار یکی از اون دلخوشی های بزرگه

موهای دلبرم که داره به اندازه دلخواهم میرسه...

وقتی هر دیقه دارم قربون صدقشون میرم و نازشون و میکشم بلندتر بشن...

برسن به زانوهام دیگه چیزی از دنیا نمیخوام😍

منتظر میمونم تا موهام تا زانوهام بیان همدم منن

باید دختر باشی بفهمی چی میگم...

بزرگترین دلخوشیم روده های اروممه....

دوسال عذابم دادن ولی الان اروم نشستن سرجاشون صداشون در نمیاد

الهی دورشون بگردم....

دلخوشی من کامل شدن وسایل کیک پزیمِ

هیچ جشنی نگران نیستم میتونم با خیال راحت بهترین کیک هارو بپزم

خوشحالم که طعم کیک گلاب و زعفرونم یه طعم خارق العاده و به یادموندنیه 

هروقت حرف کیک میشه همه میگن کیکای آلاء یه طعم دیگه ای داره

کمد لباسام یکی از دلخوشی هامه همیشه دغدغه حالا من چی بپوشم و دارم ولی باز لباسی برای پوشیدن دارم...

خیلی خوبه که اختلاف سنیم باخواهرزاده هام کمه و دارن هم قد و قواره خودم میشن و میتونن راحت حرف دلشون و به خالشون بزنن 

قربونشون برم الهی

دلخوشم به داشتن بهترین روانشناس که این روزا کنارمه

اخ اخ اخ مهمترین نکته تو پاییز لباس پوشیدنه هوا

نه سرد نه گرمه

لباسای رنگی رنگی پاییزی😍 چارخونه های جینگول

پاییز پر از دل خوشیه

هرلحظه میشه شاد بود و برای هر رنگش خداروشکر کرد

کلماتش و نشمردم گویا باید صد کلمه میشد😅دلخوشی های من یکم زیادتر شد حالا از شفقت با خودم حرفی نزدم😅😅

من عاشق بوی عطر نارنگیم ^__^ 

اصن این بوی لعنتی فقط مخصوص پاییزه :)

بعد اینکه راز موفقیتت چیه موهای دلبرت بلند میشن؟🤔 

موهای دلبر من رشدشون که کمه هیچ تازه جدیدا ریزش هم گرفتن😐😪😭

باید عطرش و بسازن.... 
انقدری که من به این دلبرا میرسم 
سرپا موهام و نمیشورم سرپا شونه نمیکنم، بعد حموم سرم مو سریتا استفاده میکنم وقتی نم داره، بعد صبحونه قرص هیر ویت میخورم، موقع شونه زدن باز کننده گره موی کودک فیروز میزنم که گره هاش باز بشه و ریزش نداشته باشه، کف سرم و ماساژ میدم با روغن های گیاهی
خیلی بوسشون میکنم
نوک گیری میکنم.... 
عشقای منن دیگه😅
یه راه سریع هم هست به پوست سر امپول تزریق میکنن مو رشد میکنه

این چیزایی که گفتی رو باید امتحان کنم شاید نتیجه داد و موهای منم بلند شدن🙈

ینی میشه موهام یه روز بلند بشه و آرزوش به دلم نمونه؟😅🙈

اره چرا که نه
بهش برس ذره ذره رشدش و ببین لذتش و ببر😍
من به پوست و مو و هیکلم خیلی اهمیت میدم یه حس خوبی بهم دست میده
شبا قبل خواب موهات و شونه بزن با باز کننده گره مو اب رسانم هست موهات از خشکی در میاد( خواستی از حمومم دربیای با اب سرد موهات و بشور)
به ابرو و مژه هاتم وازلین بزن هم براق میشه هم پرپشت...
به پوستتم ماسک خیار و سیب زمینی و شیر و هرچی بلدی بزن
حس خوبی به ادم دست میده
پوست و مو که شاداب باشه خودتم شادابی همیشه😍
الهی موهامون برسه به اونجایی مه دوست داریم برسه
من که سقف ارزوهام برای موهام کف پامه زنده باشم اون روز و ببینم😅

جمعه ۴ مهر ۹۹ , ۱۲:۵۴ فرشته ی روی زمین

چه حس خوبی داشت😍

منم با بلندتر شدن موهام ذوق میکنم😅

جدی سرپا شستن مو و سرپا شونه کردن خوب نیست؟ 

این لذتیه که فقط دخترا میتونن درکش کنن
اشتباه نکنم راجبش حدیث داریم
حتی موقع wc رفتنم موهامون و باید بپوشونیم
من یه مدت این و خیلی رعایت میکردم ریزش موهام به شدت کم شده بود
این حدیث و مطمئنم زن و مرد هم نداره
چون گازهایی که تولید میشه برای مو مضره
جمعه ۴ مهر ۹۹ , ۲۰:۳۳ نویسنده گمنام

منم خیلی دوست دارم

کدوم و دوست دارید

دلخوشی های دخترونه ی شگفت انگیزز 😊

منم با بلند شدن موهام،، اینکه بوی لیموترش از دستهام نمی پره، پاییز زیبای عجیب،، کیک هام،، لباسهای پاییزی و.. عشق میکنم 😊😊

لاکامون ناخنامون😍😍
عروسکامون😍سن و سال هم نداره اصلا
هممون کلی دلخوشی مشترک داریم

دقیقااا 😊😊

ست های عجیب غریبی که گاهی حتی نمی خوایم و میشن 😅😅

خیلی دلچسبن اینا
لباس خونه های جینگول😍
دنیای دخترونه پر از دلخوشیه

همه اینا ی طرف نارنگیِ ترش یه طرف:دی

میشوره میبره همه چیو:)))

دقیقا
وقتی بوش رو دستات میمونه
وقتی دزدکی تو کلاس میومدیم بخوریم کلاس و بوی نارنگی برمیداشت
اخ اخ اخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan