دیوار نوشت های آلاء


دیوار نوشت

خدا مالکِ توِ ....

نه تو مالک خدا!

قرارِ هرچی خدا گفته تو بگی چشم

نه اینکه هرچی که تو میگی خدا بگه چشم!


احسنت...
چقدر زیبا.
ممنون 
زیبا خوندید

سلام :)
چه قابل تامل ...
سلام 
......
ان شاءالله به این درک برسیم
من دارم رابطم و اصلاح میکنم باهاش
شنبه ۱۱ اسفند ۹۷ , ۰۸:۱۲ آقای سر به هوا :)
الهی گفتی کریمم؛ تا کرم تو در میان است ناامیدی حرام است:)
چقدر این مصرع رو دوست دارم
سلام الا جون خوبی؟:-) 
سلام عزیزم 
شکرخداا
با سلام...
عالی.
یاعلی
سلام علیکم
علی یارتون

سلام . غلام قسم می خورم که این مطلب فصیح است و شاید ابداً نفر نتواند مطلب مشابه به
این مطلب را در وبلاگ نمایان کند چون عدیده
طولانی است
سلام
چه ربات با کلاسی😎😎
دوشنبه ۲۳ دی ۹۸ , ۱۴:۱۷ اصلاح طرح لبخند

من این مطلب را خواندم و می توانم این نبا را به دیگران
بی آرامی پیشنهاد کنم
بی آرامی!!!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
به قلبم معذرت خواهی بسیاری بدهکارم
بخاطر تمام روزهایی که
گرفت،شکست،تنگ شد
و کاری از من بر نمی آمد!
من و ببخش من
Designed By Erfan Powered by Bayan